خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: سه روز است برای این بازی بلاتکلیف هستیم/ بیشترین امتیاز را فصل قبل به نفت مسجدسلیمان دادیم

کد خبر : ۱۱۴۷۶۰۵

سرمربی سپاهان در مورد تقابل تیمش با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی فردا در برابر نفت مسجدسلیمان یک بازی بسیار سخت است. سال گذشته ما بیشترین امتیاز را به تیم نفت مسجدسلیمان دادیم که در مسجدسلیمان باختیم و اصفهان با این تیم مساوی کردیم.

وی افزود: قطعا بازی بسیار دشواری با تیم نفت مسجدسلیمان داریم. بازی هفته قبل این تیم را دیده ایم و این تیم با دوندگی بالا، یک بازی پرفشار در برار پیکان انجام داد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: باید با تمرکز بالا تلاش کنیم که بازی خوبی را انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم.

نویدکیا با اشاره به حواشی روزهای اخیر عنوان کرد: ما سه روز است که تکلیفمان مشخص نیست و نمی دانیم باید به کجا برویم. ما از فدراسیون و سازمان لیگ خواستیم که به ما نامه کتبی بزنند که ما کجا بریم‌ اما حتی حاضر نیستند که به ما نامه کتبی بزنند که بازی ما اهواز است یا مسجدسلیمان.

نویدکیا عنوان کرد: به ما می گویند که نمی توانیم نامه بزنیم و همه چیز شفاهی شده است. در فوتبال حرفه ای چیزی به اسم شفاهی وجود ندارد. سازمان لیگ باید به ما کتبا اعلام کند که ما به کدام شهر برویم و در کدام استادیوم در چه روز و ساعتی بازی داریم.

وی افزود: تکلیف ما هنوز روشن نیست و نمی دانیم فردا چه ساعتی بازی داریم. حتی نمیدانیم قرار است در کدام استادیوم و شهر بازی داریم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: این وضعیت برای فدراسیونی که این همه دب دبه و کب کبه دارد و همه در آن کت و شلوار می پوشند و در تلویزیون سخنرانی های آنچنانی می کنند فاجعه وار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز