خبرگزاری کار ایران

درخواست 10 ماه حبس تعلیقی برای کریم بنزما

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۷۶

مهاجم تیم ملی فرانسه فردا با حکم رسمی دادگاه مربوط به شکایت ماتیو والبوئنا، همبازی سابقش در تیم ملی فرانسه مواجه می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، قاضی قرار است در مورد پرونده نوار جنسی والبوئنا تصمیم گیری کند. پرونده مربوط به ماتیو والبوئنا و یک نوار جنسی در فرانسه ادامه دارد و اولین روز دادگاه در واقع در روز گذشته برگزار شد.

آنطور که والبوئنا ادعا می‌کند کریم بنزما به عنوان بخشی از پرونده اخاذی از این بازیکن باید محاکمه شود. بنزما که در دادگاه حضور نیافت، در صورت مجرم شناخته شدن ممکن است با مجازاتی تا پنج سال زندان و 75 هزار یورو نهایی روبرو شود.

پس از اتهامات دادستانی، اکنون باید منتظر تصمیم نهایی قاضی باشیم که قضات با استماع استدلال‌های وکلای بنزما، قضاوت خواهند کرد. دادستان درباره مدت زمان رسیدگی به دلیل غیبت بنزما توضیح می‌دهد: اگر بنزما حضور داشت اینقدر برای پرونده وقت نمی‌گذاشتیم، او فردی است که بدنامی زیادی دارد و باید ارزش ها را منتقل کند.

دادستان برای بنزما 10 ماه حبس تعلیقی و 75 هزار یورو جریمه نقدی درخواست کرد. دادستان خواهان 10 ماه حبس تعلیقی برای مهاجم رئال مادرید است، به این معنی که او مجبور نیست به زندان برود مگر اینکه در یک بازه زمانی مشخص بسته به قوانین فرانسه به جرم دیگری محکوم شود.

از آنجایی که او مغز متفکر جنایت محسوب می‌شود، دادستان برای زوائویی 4 سال زندان و جریمه 15000 یورویی و برای اکسل آنگوت 18 ماه حبس و 15000 یورو جریمه نقدی درخواست کرده است. دادستان همچنین خواستار محکومیت کریم زناتی «دوست» بنزما به دو سال حبس با 5000 یورو جریمه شده است. 

معاون دادستان سریعاً خاطرنشان کرد که این پرونده علیه بنزما نیست، بلکه مربوط به زوائویی است و وکلای بنزما به بی گناهی موکلان خود اعتراض کرده اند. مشکل این است که بررسی قاضیان بر این اساس کار می کند که بنزما از موقعیت خود به عنوان در تیم ملی فرانسه استفاده کرده و در فریب والبوئنا که منجر به باج گیری شده است، شریک بوده است.

دفاع بنزما به همان شکلی باقی می ماند که در کل ماجرا بوده است؛ او مستقیماً در تبادلات بین همه طرف‌ها دخالت نکرد و او فقط به والبوئنا کمک کرد تا اطمینان حاصل کند که نوار جنسی مرتبط به این بازیکن در عموم منتشر نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز