خبرگزاری کار ایران

مهدوی کیا: دوست داریم تیم امید با باشگاه ها در تعامل باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۹۷

سرمربی تیم امید ایران در مورد همکاری با باشگاه ها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم امید ایران درباره حضورش در حاشیه دیدار دو تیم استقلال و هوادار تهران گفت: بازی بدی نبود. همیشه بازی اول خیلی سخت است و تقریبا بازی سختی بود. بازیکنان امید حاضر در این بازی هم بد نبودند. ما آمده بودیم تا آنها را ببینیم.

وی درباره بحث در خصوص عدم همکاری تیم‌ها برای صدور مجوز حضور بازیکنان رده امید در اردوی تیم امید نیز اینطور واکنش نشان داد: وظیفه من نیست که صحبت کنم و فدراسیون با توجه به قوانینی که داشته برخورد کرده. اما همیشه دوست داشتیم که تعامل خوبی بین تیم امید و باشگاه‌ها شکل داشته باشد. امیدوارم بعد از این مشکلات کمتر شود.

مهدوی کیا درباره اینکه آیا با توجه به اینکه استقلال 4 بازیکن و پیکان 3 بازیکن در این رده دارند، آیا تعاملی برای حضور آنها در اردوی تیم ملی شکل گرفته گفت: بله، مشکلی نیست و در این زمینه با فرهاد مجیدی هم صحبت کردیم. ما با آقای مجیدی صحبت های خوبی در هفته گذشته داشتیم و ایشان مشکلی نداشتند و ما در نهایت از استقلال سه بازیکن خواهیم برد. لیست نهایی چند روز دیگر اعلام خواهد شد و در لیست نهایی ما از هر تیمی نهایت سه بازیکن خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز