خبرگزاری کار ایران

عنایتی: از نحوه بازی تیمم رضایت ندارم/ بازی پایاپای بود ولی گل ساده ای خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۸۰

سرمربی هوا از در مورد شکست تیمش مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در نشست خبری پس از بازی با استقلال گفت: فکر میکنم که بازی برای شروع بد نبود. می دانستیم مقابل تیمی بازی میکنیم که شخصیت بزرگی دارد و منسجم و محکم است. فکر میکنم که در شرایط بازی ما بد بازی نکردیم ولی خیلی از نحوه بازی رضایت ندارم و امیدوارم درشرایط بهتر باشیم. به استقلال تبریک می‌گویم و تفکرات زیادی داریم که باید کارهای بزرگی انجام بدهیم و ریکاوری می‌کنیم تا برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

تیم را حفظ می‌کنید؟

صد در صد جدول امسال را به دو قسمت تقسیم میکنیم. پنج شش تیم از لحاظ مالی مشکلی ندارند اما بقیه تیم ها ضعف مالی دارند و لیگ امسال دو تکه است. با توجه به بضاعتی که داشتیم تلاش خودمان را میکنیم که در لیگ بمانیم و با مدیریت جدید و شرایط جدید تفکرات بزرگی دارند که به امید خدا در سالهای بعد به جایگاه های خیلی بهتر برسند. ما تیم دست و پا بسته نیستیم و از تلاش و کار کرد کنار نمی‌رویم.

استقلال توانست روی تیم شما فشار بیاورد؟

در مورد تیم خودم صحبت میکنم و فقط تبریک گفتم. فکر میکنم که بازی پایاپای بود و بازیکنان ما توانستند اهدافمان را پیاده کنند و در دقایقی از بازی هم مخوصصا روی صحنه گل ناراحتم که ساده گل خوردیم و نباید اینگونه گل بخوریم.

 

داوری

داوری مشکل خاصی نداشت و مطمئنا روی صحنه پنالتی باید بگویم که به هیچ وجه پنالتی نبود. صحنه را دیدم و اتفاق نیفتاد و بازیکن ما با بازیکن حریف برخوردی نداشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز