خبرگزاری کار ایران

فیروز کریمی: این نتیجه به خاطر جوانی تیم مان بود/ گل گهر مستحق پیروزی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۶۵

سرمربی تراکتور معتقد است گل گهر مستحق پیروزی بود.

به گزارش ایلنا، تیم تراکتور با شکست چهار بر یک مقابل میزبان خود گل گهر، شروعی تلخ در لیگ بیست و یکم داشت. فیروز کریمی اظهار داشت: قبل از از بازی هم گفته بود که هفته اول شرایط خاصی دارد و غیرقابل پیش بینی است. در تمرین آخرمان یک بازیکن را از دست دادیم و جابجایی هافبک دفاعی هم در وضعیت تیم مان تاثیر داشت. کافی بود که بتوانیم کار را به نیمه دوم بکشانیم تا شرایط به این گونه نباشد. این نتیجه به خاطر جوانی تیم مان بود. به خصوص دو بازیکن که برای اولین در هافبک دفاعی بازی کردند؛ بسطامی که در این بازی حضور داشت تنها 18 ساله بود.

 

کریمی خاطرنشان کرد: گل گهر خوب بازی کرد و حاکم میدان بود. ما در نیمه دوم خوب کار کردیم و اگر دقت مان بیشتر بود و از موقعیت هایمان استفاده می کردیم نتیجه بهتر می شد. امیدوار که با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، شرایط مان بهتر شود. در تمرین آخر هادی محمدی را از دست دادیم و فرصتی هم برای کار کردن روی دفاع وسط نداشتیم. باتوجه به اینکه بازی در خارج از خانه بود زمان نداشتیم وگرنه می شد یک روزه روی این موضوع کار کرد.

وی در پایان گفت: دفاع ما اصلا خوب کار نکرد. دلیلش هم این بود که هیچکدام از بازیکنان در پست تخصصی شان بازی نکردند. به این دلیل است که به آنها خرده ای نمی گیرم و به گل گهر هم تبریک می گویم. آنها مستحق پیروزی بودند ولی ما هم می توانستیم بهتر عمل کنیم. اختلاف را توانستیم کم کنیم ولی بدشانس بودیم که زحماتمان به بار ننشست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز