خبرگزاری کار ایران

آزمون - یوونتوس: سردار به دنبال بازگشت رویایی برابر بیانکونری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۴۴۱

سردار آزمون به دنبال آن است تا برابر یوونتوس تبدیل به سومین بازیکن ایرانی شود که مقابل این تیم موفق به گلزنی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در سوم دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از ساعت 22:30 زنیت سن پترزبورگ قهرمان روسیه در دیداری حساس در ورزشگاه خانگی خود برابر بیانکونری قرار خواهد گرفت. شاگردان سرگی سماک در بازی نخست خود برابر چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در بازی دوم خود برابر مالمو سوئد به پیروزی پرگل 4 بر صفر رسید تا این تیم امیداور باشد امشب با شکست یوونتوس شانس خود را برای حضور در دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

این درحالی است که یوونتوس برخلاف سری آ در دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شده ابتدا مالمو را شکست دهد و بعد از آن در خانه برابر چلسی مدافع عنوان قهرمانی به یک پیروز ارزشمند دست پیدا کرد تا با 6 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد. 

این درحالی است که امید اول گلزنی زنیت در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم است که در این فصل تا کنون در 12 بازی برای زنیت به میدان رفته است و موفق شده 6 بار برای این تیم گلزنی کند تا به بهترین گلزن این تیم در این فصل تبدیل شود ام نکته حائز اهمیت در باره آزمون آنجاست که او در دو بازی قبولی موفق نشد برای تیمش در لیگ قهرمانان گلزنی کند همچنین سردار در تیم ملی هم 4 بازی متوالی را بدون گل زده سپری کرده و تنها موفق شده 3 پاس گل بدهد. از طرفی با نظر سرگی سماک، آزمون از لیست آخرین بازی زنیت برابر آرسنال تونلا در لیگ برتر روسیه خط خورد تا او به ستاره ایرانی خود برای بازی با یوونتوس استراحت دهد.

آزمون در این بازی به دنبال دو انجام دو ماموریت مهم است. یک سردار آزمون با زدن 4 گل برابر بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، بنفیکا و المپیک لیون بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا است و پایین تر از او مهدی طارمی با 3 گل در تعقیب وی است و آزمون در تلاش است تا رکورد خود را بهبود ببخشد. همچنین یوونتوس در طول تاریخ  دو بار طعم گل خوردن از مهاجمان ایرانی را چشیده است که یک بار در تابستان سال 2000 در آن بازی معروف  4 بر 4 مقابل هامبورگ که مهدی مهدوی کیا یک گل زد و یک پنالتی گرفت و یک بار نیز فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی مهدی طارمی دروازه این تیم را باز کرد تا موجبات حذف این تیم را رقم بزند و حالا آزمون به دنبال آن است تا به سومین ایرانی تبدیل شود که به یوونتوس گل زده و برای نخستین بار بعد از گلزنی به نمایندگان آلمان، اسپانیا، فرانسه و پرتغال موفق شد برابر یک تیم ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

آزمون - یوونتوس: سردار به دنبال بازگشت رویایی برابر بیانکونری

زنیت هم اکنون بعد از گذشت 11 هفته از لیگ روسیه با کسب 7 برد، 2 تساوی و 2 شکست با کسب 23 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز با یک برد و یک باخت و هم امتیاز با چلسی در رده سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز