خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

دیدار استقلال و هوادار پخش زنده می‌شود/ تقابل اولسان و پوهانگ برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا / پخش مستقیم دیدار یاران سردار آزمون و یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۲۹۰

هفته نخست مسابقات لیگ برتر خلیج فارس با 3 دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نخست مسابقات لیگ برتر خلیج فارس عصر امروز با 3 دیدار ادامه پیدا خواهد کرد. 

در نخستین بازی امروز از ساعت 16 تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه سردار قاسم سلیمانی به مصاف شاگردان فیروز کریمی در تراکتور تبریز خواهد رفت. این بازی از شبکه ورزش به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

از ساعت 18 امروز نیز دو بازی برگزار می‌شود که صنعت نفت آبادان که هنوز تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی آن مشخص نشده است و در ورزشگاه تختی آبادان باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود. در یکی از مهم ترین بازی های این هفته استقلال تهران باید در ورزشگاه آزادی برابر شاگردان رضا عنایتی در هوادار تهران قرار بگیرد. این بازی به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

لیگ قهرمانان اروپا

هفته سوم دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز امشب با برگزاری دیدارهای گروه های 5 تا 8 به پایان خواهد رسید. در  گروه 5 این رقابت ها بارسلونا از ساعت 20:15 در خانه به مصاف دینامو کیف اوکراین خواهد رفت و در دیگر بازی این گروه از ساعت 22:30 بنفیکا در خانه پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود.

در گروه ششم نیز از ساعت 22:30 منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافود برابر شاگردان گاسپرینی در آتالانتا قرار می‌گیرد. این بازی به صورت زنده از شبه سه پخش خواهد شد. در دیگر بازی این گروه در همین  ساعت یانگ بویز در خانه مقابل ویارئال قرار می‌گیرد.

از گروه 7 این مسابقات از ساعت 20:15 سالزبورگ اتریش مقابل ولفسبورگ قرار می‌گیرد و از ساعت 22:30 نیز لیل فرانسه به مصاف سویا می‌رود. در گروه 8 نیز در همین ساعت چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف مالکو سوئد خواهد رفت و در همین ساعت زنیت سن پترزبورگ که سردار آزمون را در اختیار دارد به مصاف یوونتوس خواهد رفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لیگ قهرمانان آسیا

در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق از ساعت 13:30 اولسان هیوندای کره جنوبی مدافع عنوان قهرمانی باید به مصاف دیگر نماینده کرده جنوبی یعنی پوهانگ استیلرز برود تا حریف الهلال عربستان در فینال مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز