خبرگزاری کار ایران

محمد خرمگاه: منصوریان آنلاین همه چیز را چک‌ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۱۱۹

محمد خرمگاه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب‌آهن، شرایط صنعت نفت در غیاب منصوریان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه در غیاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای تیم ذوب‌آهن باشیم و تیم خودمان هم بازی خوبی ارائه دهد تا پیروز بازی باشیم. در این یک هفته‌ای که آقای منصوریان به‌دلیل بیماری در تمرینات حضور نداشتند، به‌صورت آنلاین در جریان تمام مسائل بودند و همه چیز را دقیق پیگیری کردند.

خرمگاه در ادامه گفت: فردا بازی بسیار سختی داریم با تیمی که کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. امیدوارم ما به هدفمان در این مسابقه برسیم و شاهد مسابقه‌ای باشیم که مردم آبادان از آن لذت‌ ببرند.

مربی صنعت نفت ادامه داد: تمرینات را دیر شروع کرده‌ایم و نتوانستیم به اهداف‌مان در بدنسازی برسیم اما خدا را شکر بازیکنان بسیار خوبی داریم که با تمرکزی که دارند و با تلاش خوبشان آماده بازی فردا هستند و به آن‌ها خیلی امیدواریم ‌و می‌خواهیم هدیه‌ای خوب به مردم آبادان بدهیم.

وی در پایان گفت: همیشه بازی‌های اول سختی خاص خود را دارد اما تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا نمایشی خوب داشته باشیم.

 

منبع تسنیم
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز