خبرگزاری کار ایران

مهدوی کیا: نه باشگاه‌ها و نه تیم امید متضرر نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۱۱۰

سرمربی تیم امید درباره وضعیت اردوها و حضور بازیکنان لیگ برتری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی کیا درمورد رویارویی تیم‌های پیکان تهران و نفت مسجد سلیمان گفت: بازی زیاد جالب نبود. طبیعی است چون در هفته اول لیگ برتر هستیم و طول می کشد تا تیم ها به شرایط آرمانی برسد. امیدوارم در ادامه راه بازی های بهتری را شاهد باشیم.

او درباره شرایط تیم امید گفت: شرایط خوب است هرچند از تیم‌های دیگر عقب هستیم و حریفان ما مدت‌هاست در اردو به سر می‌برند و ما تمرینات تیم را دیر شروع کردیم و این هفته هم بخاطر هفته نخست لیگ برتر بازیکنان را در اختیار نداشتیم و ان شالله بتوانیم تیم خوبی را بسازیم.

سرمربی تیم امید درباره مشکل حضور بازیکنان لیگ برتری در اردوها گفت: این مشکل همیشه بوده است و پیشنهاد دادیم که مسابقات مقدماتی المپیک در روزهای فیفا باشد و باشگاه‌ها بازیکنان شان را لازم دارند و تیم ملی هم اهمیتت دارد. با این حال این دوره از مسابقات در روزهای فیفا نیست و باید با همین شرایط بازی کنیم. فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برنامه‌ریزی کرده اند تا نه باشگاه ها متضرر شوند و نه تیم ملی، یعنی هم باشگاه ها بتواند از بازیکنان شان استفاده کنند و هم به تیم امید کمک شود.

او درمورد وضعیت اردوی تیم همچنین گفت: جوانان خیلی خوبی در اختیار داریم و ولی این برنامه ریزی ها باید تداوم داشته باشد. هم اردوهای بیشتر داشته باشیم و هم بازی های تدارکاتی و هم بازی های بین المللی بیشتری داشته باشیم تا به شرایط آرمانی برسیم و امیدوارم در آینده این اتفاق رخ بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز