خبرگزاری کار ایران

مجتبی سرآسیایی: با ارقام معقول بازیکن جذب کردیم/ تمرینات مدرنی را پشت سر گذاشته ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۱۰۲

مربی تیم گل گهر سیرجان معتقد است که تیمش کاملا آماده یک شروع خوب در لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی که در دوران محرومیت امیر قلعه نویی وظیفه هدایت گل گهر از کنار زمین را بر عهده خواهد داشت در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل تراکتور در چارچوب هفته اول لیگ برتر گفت: ابتدا هفته تربیت بدنی را تبریک می گویم. برای این فضا واقعا دلتنگ بودیم و لحظه شماری می کردیم که لیگ برتر مجددا شروع شود و شور و نشاط را به خانه ها ببریم.

وی افزود: برای تمرینات پیش فصل مان برنامه های خیلی خوبی داشتیم. از مدیران باشگاه خوب گل گهر تشکر می کنم که کمک کردند این برنامه ریزی به خوبی پیش برود. تمرینات و اردوهای بسیار خوبی داشتیم. بر مبنای تحلیل و آنالیز دو فصل گذشته لیگ برتر بحث آمادگی جسمانی را برنامه ریزی کردیم. تیم فنی و در راس آن آقای قلعه نویی تحلیل های خوبی برای پیش فصل داشتند.

مربی گل گهر با اشاره به تمرینات سنگین این تیم در طول دوران آماده سازی گفت: از بازیکنان مان تشکر می کنم که این فشار برنامه ریزی شده، مدون و بسیار مدرن را تحمل کردند. روزهای خیلی سختی داشتیم و فکر می کنم که در بیشترین زمان را در میان دیگر تیم ها به نیم فصل اختصاص دادیم. این قطعا به کیفیت بازیکنان در طول فصل کمک خواهد کرد.

سرآسیایی با تاکید بر اینکه گل گهر با ارقامی معقول بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده گفت: بازیکنان خیلی خوبی از فصل های گذشته داشتیم و بر مبنای نیازی تاکتیکی که داشتیم بازیکنان خیلی خوبی اضافه شدند. با تحلیل و کارشناسی زیادی بازیکنان مورد نظرمان را به خدمت گرفتیم. برخلاف صحبت هایی که انجام می شود، با رقم های خیلی معقول تیم مان را بستیم. تیم خیلی خوبی از نظر فنی و تاکتیکی داریم و آمادگی کامل داریم تا یک فصل خوب را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز