خبرگزاری کار ایران

استارت پیکان در تهران: خودروسازان بالاخره آسیایی می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۶۶

خودروسازان در اولین هفته از لیگ برتر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهند بود.

به گزارش ایلنا، شاگردان مجتبی حسینی در اولین هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز در تهران میزبان نفت مسجد سلیمان خواهند بود. تیم رده هفتم لیگ بیست و یکم در تابستان گذشته به همکاری با مهدی تارتار که با پیشنهاد ذوب آهن به اصفهان رفت پایان داد و سرمربی فصل گذشته ذوب آهن را به عنوان نفر اول هدایت خودروسازان انتخاب کرد.

مجتبی حسینی که در میانه‌های فصل گذشته با ترک نیمکت نفت مسجد سلیمان به ذوب آهن ملحق شده بود پس از پایان کار این تیم در رده چهاردهم که رقابت نزدیکی برای بقا با سایپا داشت، به تهران سفر کرد.

سرمربی 47 ساله در نقل و انتقالات بازیکنان جوانی را جذب کرد و با حفظ اسکلت اصلی تیم فصل پیش تلاش کرد تا در پست‌هایی که به جذب بازیکن نیاز بود اقدام کند. یکی از پست‌هایی که پیکان در آن به جذب بازیکن نیازمند بود، بعد از جدایی علیرضا رضایی به وجود آمد.

رضایی به عنوان سنگربان جوانی که مهدی تارتار به او فرصت حضور در تیم اول را داده بود، گزینه اول ایستادن در قفس توری بود و در تابستان به استقلال ملحق شد تا به جای او فرهاد کرمانشاهی به پیکان بپیوندد و همینطور شب گذشته هم محمد ناصری در این پست به خودروسازان جذب شد.

پیکان که به عنوان یک تیم سازنده در لیگ برتر با معرفی بازیکنانی مانند شهریار مغانلو، سیامک نعمتی، گادوین منشا و ... به تیم‌های مطرح لیگ برتر همواره در کسب جایگاهی آبرومند در لیگ برتر بوده فصل پیش فرصت حضور بین تیم‌های برتر را داشت اما در نهایت به ایستادن در رتبه هفتم اکتفا کرد.

تیمی که مهدی تارتار دو فصل پیش از سقوط آن را نجات داده بود در فصل پیش با کسب پیروزی‌های اقتصادی و اتکا به پرتاب‌های بلند نادرمحمدی موفق به کسب نتایج معقولی داشت اما به نظر می‌رسد که سبک مجتبی حسینی تنها به توانایی‌های فردی محمدی متکی نخواهد بود و چهره جدیدی از این تیم تهرانی در لیگ بیست و یکم شاهد خواهیم بود.

در برنامه‌های بلندمدت باشگاه پیکان مسلما ماجراجویی‌های بزرگ و ایستادن در بین تیم‌های برتر برای کسب سهمیه آسیایی وجود دارد اما باید منتظر ماند و دید استارتی که از امروز حسینی پشت فرمان پیکان خواهد داشت آنها را به کدام مسیر هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز