خبرگزاری کار ایران

بازگشت خطیبی به اراک: آلومینیوم دوباره پدیده می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۴۸

رسول خطیبی در لیگ بیست و یکم هدایت تیم آلومینیوم اراک را برعهده خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، تیم آلومینیوم اراک در هفته اول مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز در ورزشگاه خانگی تیم پدیده مشهد به میدان خواهد رفت. آلومینیوم اراک لیگ بیستم را با هدایت علیرضا منصوریان به پایان رساند. منصوریان به همراه آلومینیوم با کسب 37 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی جای گرفت و به دلیل تفاضل گل پایین‌تر از صنعت نفت آبادان با همین امتیاز قرار گرفت.

منصوریان در تابستان با وجود اینکه قراردادش را دوساله امضا کرد اما به دلیل تغییرات مدیریت در باشگاه، این سمت را ترک کرد و به صنعت نفت آبادان رفت. خروج منصوریان موجب شد تا رسول خطیبی دوباره به آلومینیوم بازگردد. خطیبی که فصل پیش به همراه این تیم جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرده بود در نیم فصل در مواجهه با پیشنهاد سرمربیگری تراکتور به تبریز سفر کرد و جایگاهش را به منصوریان داده بود.

سرمربی 43 ساله پس از نتایج به دست آمده در تراکتور در تابستان این تیم را ترک کرد تا به جمع ایرالکو بازگردد. او در بازگشت به اراک بازیکنان تاثیرگذارش را در اختیار ندارد. یکی از بازیکنانی که تاثیر زیادی در کسب نتایج موفق آلومینیوم در نیم فصل اول داشت حامد پاکدل بود که به پرسپولیس تهران پیوست.

این سرمربی امیدوار است که تیمش مانند فصل پیش روند موفقی را طی کند. خطیبی پیش از بازی امروز گفته بود: " تلاش کادر فنی و تمام عوامل این است که امسال بهتر از فصل گذشته که اولین فصل حضورمان بود کسب نتیجه کنیم. این فصل در برنامه مان حضور در رتبه های تک رقمی و نیمه بالای جدول را داریم و در سال دوم هم انشالله برنامه های بهتری خواهیم داشت."

اکنون خطیبی در بازگشت به اراک امیدوار است که برنامه‌های بلندمدت این باشگاه را زیر نظر داشته باشد و با عملکردی که خواهد داشت در فصول آینده هم جزوی از این پروژه باشد. باید دید او به همراه شاگردانش در لیگ بیست و یکم چه عملکردی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز