خبرگزاری کار ایران

سعید صفرزاده: شب قبل از مسابقه مسیر را عوض کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۰۹

تنها نماینده دوچرخه‌سواری المپیک توکیو در خصوص کسب عنوان دوم در دومین مرحله از رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید صفرزاده، تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک توکیو موفق شد در دومین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری عنوان دوم مسابقات را کسب کند. صفرزاده در خصوص مسابقات لیگ برتر با ایلنا گفتگو کرد که می‌خوانید:

* علت تغییر مسیر مسابقه یک شب قبل از برگزاری چه بود؟

نمی‌دانم علت تغییر این مسیر آن هم یک شب قبل چه بوده است. متاسفانه در زمان خیلی کم مسئول برگزاری تصمیم گرفتند پروفایلی که برای مسیر مسابقه از 2 هفته قبل تعیین کرده‌ بودند را تغییر بدهند. این اتفاق برای سطح مسابقات لیگ برتر خیلی خوب نیست که یک شبه مسیر را عوض کنند. 

*میزبانی مسابقات چطور بود؟

برگزاری مسابقات عالی بود و از برگزار کننده محترم مسابقه تشکر می‌کنم. تنها موردی که مورد توجه و انتقاد بود تعویض مسیر مسسابقه بوده است. 

*سطح مسابقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سطح مسابقات به دلیل اینکه تیم سپاهان و تیم دانشگاه آزاد تبریز باهم رقابت تنگاتنگی داشتند، باعث شد خیلی مهیج باشد و رقابت سختی را رقم بزند و سطح مسابقه را بالا ببرد. جالب است که بعد از اتمام مسابقه امتیاز هر دوتیم با هم برابر است و این هیجان برای لیگ سوم باقی ماند تا در رقابت بعدی تیم برتر مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز