خبرگزاری کار ایران

رونمایی از نفت مسجد سلیمان در لیگ بیست و یکم: تیم کمالوند در لیگ برتر می‌ماند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۸۹۹

تیم نفت مسجد سلیمان با حواشی متعددی که در تابستان پشت سر گذاشت در نهایت برای لیگ بیست و یکم آماده شده است.

به گزارش ایلنا، در نخستین هفته از مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال تیم نفت مسجد سلیمان از ساعت 16 در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود. نفت مسجد سلیمان پس از کسب پیروزی در آخرین بازی فصل گذشته مقابل آلومینیوم اراک با هدایت محمود فکری در لیگ برتر ماندنی شد اما در تابستان به همکاری با این سرمربی پایان داد.

پس از پایان لیگ بیستم، نفت پروسه طولانی را سپری کرد تا در نهایت مشخص شود آنها قصد حضور در مسابقات لیگ برتر را خواهند داشت یا خیر که همین مساله موجب شد تا روند عادی برای آماده سازی تیم سپری نشود.

بعد از اینکه قرارداد فکری تمدید شده بود اما او به این همکاری پایان داد چون بندهایی که از سوی باشگاه در قرارداد گنجانده شد برخلاف میل این سرمربی بود. بعد از فکری آنها به سراغ سیروس پورموسوی رفتند که فصل پیش در دیگر تیم نفتی لیگ حضور داشت.

همکاری با سیروس پورموسوی هم کمتر از یک ماه دوام داشت و او به دلیل مشکلاتی که با مدیریت و نحوه اداره باشگاه داشت در نهایت از سمتش کناره گیری کرد. بعد از پورموسوی نوبت به سرمربی‌ای رسید که فصل پیش نتوانست سایپا را از سقوط نجات بدهد.

فراز کمالوند که بعد از سقوط سایپا به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شد به دلیل مشکلاتی از قبیل درگیری لفظی با اکبر ایمانی نتوانست در تبریز به فعالیتش ادامه بدهد و به عنوان سرمربی جدید تیم نفت معرفی شد.

با وجود اینکه به نظر می‌رسید او گزینه نهایی هدایت نفت در لیگ بیست و یکم باشد اما مشکلاتی که در این باشگاه وجود داشت برای خرید بازیکن مقابل این سرمربی هم قرار گرفت و او در وهله‌ای برای جدایی آماده می‌شد.

در نهایت کمالوند با جذب بازیکنی مانند جاسم کرار نشان داد که تعامل خوبی با باشگاه دارد و اکنون آماده است تا تیمش را وارد فصل جدید مسابقات لیگ ایران کند. این اولین تجربه سرمربیگری او در تیم‌های خوزستانی نیست و این سرمربی پیش از این در تیم‌های صنعت نفت و استقلال خوزستان تجربه فعالیت داشت.

آنطور که کمالوند در نشست خبری پیش از بازی امروز اشاره کرد، تیم نفت کار بسیار سختی خواهد داشت. تیم تنها تیم لیگ برتری است که 18 بازیکن در نقل و انتقالات از دست داده و به شکل کلی یک تیم جدید را برای فصل جدید جمع آوری کرده است.

کمالوند همینطور اشاره کرد که هدف باشگاه امسال تنها حفظ امتیاز نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر است و با توجه به اینکه او هنوز با توجه به فرصت کم آماده‌سازی تیمش را هماهنگ ندیده باید منتظر ماند و دید در پایان کمالوند این تیم را در لیگ حفظ خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز