خبرگزاری کار ایران

ماموریت جدید داورزنی به عطایی؛ برنامه‌ریزی برای المپیک 2024 پاریس آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۸۷۹

رئیس فدراسیون والیبال در جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی ایران ضمن قدردانی و حمایت از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های کادر فنی این تیم، از بهروز عطایی خواست برنامه آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 تهیه و تنظیم کند.

به گزارش  ایلنا، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ژاپن که با سرمربی و کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان رقم خورد، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال با حضور در دفتر دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان و جوانان به تشریح مسائل مربوطه پرداخت.

دکتر داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر فنی تمام ایرانی از بهروز عطایی خواست تا برنامه آماده‌سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 با توجه به هدف‌گذاری و اولویت‌های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از بررسی نهایی به نحو احسن به اجرا درآید.

داورزنی اظهار داشت: تیم ملی والیبال بزرگسالان نخستین اولویت فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم تلاش‌های خانواده والیبال در این بخش ظهور می‌کند. فدراسیون والیبال با توان تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های تیم ملی بزرگسالان دفاع و حمایت خواهد کرد. برای المپیک 2024 از همین امروز برنامه‌های خود را آغاز می‌کنیم و در تمامی مسابقات با توجه به هدف گذاری‌مان یعنی المپیک 2024 حضور خواهیم داشت. از امروز تمام فعالیت‌های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک 2024 برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز