خبرگزاری کار ایران

قربانی: زمین فوتبال با میدان میوه‌تره‌بار فرق می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۸۳۸

سرمربی تیم فوتبال رایکا گفت: زمین فوتبال قداست دارد و با میدان میوه تره بار فرق می‌کند.

به گزارش ایلنا، پیروز قربانی در خصوص دیدار دو تیم رایکا و استقلال ملاثانی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم در مدت زمان کمتری نسبت به رقبا برای بستن تیم استارت زدیم و همینطور تمرینات را دیرتر شروع کردیم ولی بچه ها توانستند حداقل در ۳۰ دقیقه، فوتبالی که از آن ها می‌خواستیم و انتظار داشتیم را بازی کنند اما چون ما بازی زیبا را در دستور کار قرار دادیم نیازمند به زمان خواهد بود. مطمئن باشید تیمی در حد و اندازه نام شهر بابل می‌سازیم تا همه از دیدن فوتبالش لذت ببرند.

سرمربی رایکا بابل در رابطه حواشی ایجاد شده در این دیدار گفت: فرق زمین فوتبال و چاله میدان باید مشخص شود. زمین فوتبال قداست دارد و با میدان میوه تره بار فرق می‌کند اما متاسفانه الان به جای اینکه از مغز و فکر خود استفاده کنند و امتیاز بگیرند با هوچیگری و توهین به داور می‌خواهند امتیاز بگیرند اما اگر به دنبال فوتبال پاک و مدرن هستیم باید از هوچیگری ها جلوگیری کنیم.

وی افزود: تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته که با توجه به بازیکنان جوانی که در کنار برخی باتجربه ها جذب کردیم به نظرم تلفیقی از جوان ها و با تجربه ها را در خدمت داریم که کیفیت بالایی دارند اما فقط برای هماهنگی نیاز به زمان دارند.

قربانی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه رایکا، در مورد کسب یک امتیاز ارزشمند در خوزستان، عنوان کرد: اصلا از این نتیجه راضی نیستیم چون تیمی که می‌توانیم ببریم را باید ببریم. بعد از بازی هم در رختکن بسیار ناراحت بودیم چون واقعا می‌توانستیم بازی را به راحتی ببریم و حق ما سه امتیاز بود.

سرمربی تیم فوتبال رایکا تصریح کرد: از مدیریت و مالکان تیم و هرکسی که در باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی تیم رایکا نقش داشت تشکر می‌کنیم. ضمن اینکه توجه داشته باشیم که تیم رایکا در چند هفته پایانی فصل گذشته در لیگ یک ماند و از هواداران پرشورمان می‌خواهم که اجازه دهند روند تیم سازی که در پیش گرفتیم به خوبی طی شود. قول میدهم که انتظارات آن ها در ادامه برآورده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز