خبرگزاری کار ایران

ربیعی: امیدوارم بازی بدون حاشیه‌ای مقابل سپاهان داشته باشیم/ در دو هفته اخیر مشکلات زیادی پشت سر گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۸۴

سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد تقابل با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: امیدوارم شروع فصل جدید برای همه پر از شادی باشد و برای تمام تیم‌های لیگ برتری فصل خوبی باشد. اولین بازی فصل را باید با سپاهان انجام دهیم. برای دوست خوبم محرم نویدکیا و تیم سپاهان احترام زیادی قائلم اما تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط تیم و سختی‌هایی که در یکی دو هفته اخیر داشتیم بتوانیم خود را به خوبی مهیای دیدار فردا کنیم.

وی افزود: حدود 30 روز است که دوره پیش‌فصل را طی می‌کنیم اما قطعاً تیم ما و بسیاری از تیم‌های دیگر هنوز تا مرز هماهنگی آرمانی مدنظر خود فاصله داریم ولی تلاش می کنیم رفته‌رفته به هارمونی مورد نظر برسیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: امیدوارم بازی فردا عاری از هرگونه حواشی باشد و مانند رقابت دو تیم در فصل گذشته بازی فنی از آب درآید و در نهایت موفقیت از آن تیمی باشد که محق آن است. فکر می‌کنم از نظر ذهنی و از نظر تاکتیکی خود را مهیای بازی فردا کرده‌ایم.

ربیعی درباره شکست سنگین فصل گذشته تیمش برابر سپاهان و حیثیتی شدن بازی فردا برای مس رفسنجان گفت: فصل گذشته 3 بازی رسمی در لیگ و جام حذفی و 2 بازی دوستانه با سپاهان داشتیم. متأسفانه در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ روز خوب‌مان نبود و منجر به شکست ما شد که در پایان همان بازی هم اعلام کردم که روز بدمان بود و اشتباهاتی هم داشتیم اما یک بازی هم در جام حذفی با سپاهان داشتیم که در دقیقه 120 از سپاهان گل خوردیم در حالی که حدود 12 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و داور هم به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرده بود. تمام کارشناسان هم بر این امر صحه گذاشتند اما مانند سنوات گذشته در برابر این اشتباهات تنها سکوت کردیم. در واقع برابر سپاهان هم بازی خوب داشته‌ایم و هم بازی بد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در مسابقه فردا مولد اشتباهات زیاد نباشیم و بازی به مراتب بهتری نسبت به آخرین دیدار فصل گذشته برابر سپاهان انجام دهیم. تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم اما با حریف تفاوت فنی داریم و سپاهان 90 درصد شاکله اصلی تیم فصل گذشته خود را حفظ کرده و مغانلو و ریگی به این تیم اضافه شده‌اند در حالی که نزدیک 55 درصد شاکله تیم ما حفظ شده است. بنابراین زمان بیشتری برای تکامل و هماهنگی نیاز داریم اما با اینکه چند بازیکن خود را نیز در اختیار نداریم تلاش می‌کنیم خود را از نظر ذهنی آماده مصاف با سپاهان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیان کرد: با تمام وجود برابر سپاهان بازی می‌کنیم و به نتیجه بازی فصل گذشته کاری نداریم. باید به فصل جدید و آینده فکر کنیم. به نظر من تیم سپاهان امسال بسیار کامل‌تر از فصل گذشته است و به این موضوع کاملاً واقف هستیم.

ربیعی درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: عقیل کعبی و مجید نصیری را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم. همچنین شاهین توکلی و فراز امامعلی یکی دو روز است به تیم اضافه شده‌اند و ظاهر سلیمان هم در بازی عمان و استرالیا مصدوم شده که روند درمانی خود را طی می‌کند و این بازیکنان را در اختیار نداریم. سایر بازیکنان آماده هستند. از مهمان‌نوازی اصفهانی‌ها تشکر می‌کنم و چون خودم به تازگی از بند ویروس کرونا رها شده‌ام برای تمام هم‌وطنان نعمت سلامتی را آرزو دارم و امیدوارم هرچه سریع‌تر از شر ویروس کرونا رهایی پیدا کنند و کسانی که در بیمارستان‌ها بستری هستند لباس عافیت بر تن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز