خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: هیچ دغدغه ای برای حضور تماشاگران نداریم/ در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۶۷

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بر آمادگی این باشگاه برای حضور تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی در این خصوص اظهار داشت: ورزشگاه ما حدود 30 هزار نفر ظرفیت کلی دارد. می توانیم ادعا کنیم فولاد بهترین ورزشگاه را از همه نظر مانند گیت‌های ورودی، چیدمان صندلی‌ها، مسائل بهداشتی و... دارد و هیچ دغدغه ای برای حضور تماشاگران نداریم. مدت‌هاست که شروع به آماده‌سازی خود کرده‌ایم و حس می‌کردیم که هر لحظه ممکن است شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شود. خوشبختانه همه مسائل لازم را انجام داده‌ایم و آماده هستیم. دلمان برای هواداران تنگ شده است و امیدوارم به زودی آن‌ها را ببینیم.

وی در رابطه با لزوم نگهداری از اماکن ورزشی، گفت: ما ضمن بازدید از زیرساخت های مجموعه با همکارانمان برنامه‌ریزی‌ های لازم را انجام دادیم و خوشبختانه آماده برگزاری بازی ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از بی توجهی به امکانات ورزشی گفت: کرونا و تعطیلی مسابقات فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم‌ دستی روی سر و روی اماکن ورزشی بکشیم، اما متاسفانه شاهدیم برخی با بی مسئولیتی و بی توجهی مانند ویروس کرونا رفتار کرده و ورزشگاه‌‌ها را متروکه کردند.

گرشاسبی در پایان به موضوع جذب بازیکن هم اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه های فولاد هستیم اما شرایط کار بسیار دشوار است. متاسفانه پنجره باشگاه زمانی بازشده که تقریباً بازیکن آزاد و باکیفیتی باقی نمانده و نمی خواهیم با بازیکنی که قرارداد دارند وارد مذاکره شویم و باشگاه را به چالش بکشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز