خبرگزاری کار ایران

حضور حسن یزدانی و امیرحسین زارع در اردوی آزادکاران نونهالان

یزدانی: امیدوارم که شما را در رقابت‌های جهانی و المپیک ببینم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۶۲

حسن یزدانی و امیرحسین زارع قهرمانان کشتی آزاد کشورمان، بعداز ظهر امروز در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان که در خانه کشتی شهید صدرزاده در حال برگزاری است حضور یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، حسن یزدانی در ابتدای صحبت خود گفت زیاد اهل صحبت کردن نیستم اما به شما می گویم وقتی اینجا آمده اید قدر خودتان را بدانید و وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

وی ادامه داد: مهمترین و بهترین مسئله این است که از این اردو نهایت استفاده را ببرید و بدانید که بهترین سن یادگیری برای کشتی همین سن است و هرچیزی که الان یاد بگیرید می توانید از آن به خوبی در مسابقات خود استفاده کنید.

قهرمان المپیک و جهان تصریح کرد: از مربیانی که در اردو حضور دارند بهترین استفاده را داشته باشید. و مورد بعدی این که اخلاق مدار باشید و  احترام مربیان خود را نگاه دارید. تا در یک جو بسیار خوب تمرینات خود را به همراه مربیان انجام بدید و از حضور در خانه کشتی لذت ببرید.

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در رقابت های جهانی و المپیک شما را ببینم.

امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و مدال طلای جهان نیز گفت: خوشحالم که در میان شما هستم، فدراسیون فرصت مناسبی را برای ایجاد انگیزه برای شما فراهم کرده و شما نیز تلاش کنید که از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید.

وی خاطرنشان کرد: اگر تمرین و ممارست داشته باشید و به خدا توکل کنید می توانید در سنین جوانی به بالاترین درجات افتخار برسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز