خبرگزاری کار ایران

بحران بازیکن در اردو شهرخودرو؛ 16 بازیکن مهاجری برای تقابل با آلومینیوم اراک

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۳۷

رضا مهاجری 16 بازیکن را برای دیدار با شهرخودرو انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با شکایت استفان کوزین مربی ایتالیایی و سابق شهرخودرو به خاطر عدم پرداخت مطالبات وی توسط مدیران این باشگاه، فیفا پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو را تا مادامی که مطالبات این مربی ایتالیایی را پرداخت نکند بست.

نکته جالب توجه این ماجرا زمانی رقم خورد که باشگاه شهرخودرو با توجه به نامه نگاری های که توسط فیفا در این پرونده انجام شده بود توجه ای نداشت و قرارداد بازیکنان جدید خود را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم ثبت نکرد تا رضا مهاجری نتواند در نخستین بازی خود در لیگ برتر از بازیکنان جدید خود بهره ببرد. 

از همین رو مهاجری تنها نام 16 بازیکن شهرخودرو را برای بازی با آلومینیوم ارام اعلام کرده است و این تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر با بحرانی جدی و جدیدی مواجه است. این 16 بازیکن عبارتند از: 

1. سعید جلالی‌راد (دروازه‌بان)

2. محمدجواد کیا (دروازه‌بان)

3. حسام پورهاشم

5. احسان حسینی

6. آزاد جعفرزاده

7. علی طاهران

8. امیرحسین کریمی

9. کیانپور

10. دهقانی

11. ابوذر صفرزاده

12. امیرحسن جعفری

13. محمدرضا فلاحیان

14. رحمان جعفری

15. مهرداد بایرامی

16. معراج پورتقی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز