خبرگزاری کار ایران

حسینی: نفت همیشه تیم گردن کلفتی است / امیدوارم فدراسیون تصمیمی بگیرد که نه تیم امید و نه ما ضرر کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۷۱

سرمربی تیم پیکان درمورد بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: شناختی از حریف ندارم اما نفت همیشه تیم گردن کلفتی بوده و بازی‌هایش را با قدرت آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما بعد از تغییراتی که داشتیم، یکی از تیم‌هایی بودیم که تمرینات خود را زود شروع کردیم. سعی کردیم تیم جوانی را جمع کنیم. مهم این است که بازی اول ربطی به این مسائل ندارد و در بازی اول هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

او ادامه داد: تیم حریف بازیکنان باتجربه‌ای دارد و بازی اول ربطی به دیر یا زود شروع کردن تمرینات ندارد و تیم ما باید با تمرکز مقابل حریف ظاهر شود.

حسینی در مورد تیم نفت که پیشتر سابقه هدایتش را برعهده داشت، گفت: ما در بازی اول نباید به مسائل متفرقه فکر کنیم. یک بازیکن باتجربه در زمین می‌تواند شرایط را عوض کند. نفت مسجد سلیمان تغییرات زیادی داشته است و کادر فنی جدیدی به تیم آمده است. شناختی از حریف ندارم اما نفت همیشه تیم گردن کلفتی بوده و بازی‌هایش را با قدرت آغاز کرده است.

سرمربی تیم پیکان درمورد غیبت سه بازیکن این تیم در بازی فردا به دلیل حضور در اردوی تیم امید گفت: ما بازی آسانی در لیگ برتر نداریم. همه بازی‌ها لیگ سخت است و اگر بخواهیم 3 بازیکن خود را از دست بدهیم، کار برای ما خیلی سخت می‌شود. تیم ملی امید هم می‌خواهد در رقابت‌های پیش‌روی خود شرکت کند و می‌خواهد عملکرد موفقی داشته باشد. امیدوارم فدراسیون تصمیمی بگیرد که نه تیم ملی امید و نه تیم ما ضرر کند. سرمربی تیم ملی امید در جریان است که این بازی‌ها باید در فیفادی برگزار شود. صعود نکردن تیم ملی امید به المپیک ربطی به بازیکنان تیم ملی ندارد. اگر بازی‌ها در فیفادی برگزار شود، دیگر مشکلی پیش نمی‌آید.

حسینی همچنین درخصوص داوری بازی فردا همینطور گفت: من زیاد درباره داوران بازی صحبت نمی‌کنم و امیدوار داور بازی روز خوبی را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز