خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیران شهرخودرو با وکیل کوزین در دبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۶۲

مدیران شهرخودرو در خصوص پرداخت مطالبات مربی ایتالیای سابق خود قرار است با وکیل وی دیدار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  نزدیک به یک ماه پیش بعد از اینکه باشگاه شهرخودرو نتوانست مطالبات مربی ایتالیایی خود را پرداخت کند، باشگاه شهرخودرو طی حکمی با رای فیفا در پرونده کوزین به پرداخت 7500 فرانک سوئیس به عنوان دیر کرد و همچنین پرداخت 75 هزار دلاری به این مربی ایتالیایی محکوم شد. 

با توجه به اینکه مهلت یک ماهه فیفا به شهرخودرو برای پرداخت طلب 75 هزار دلاری و جریمه 7500 فرانکی به کوزین به پایان رسید. این مربی ایتالیایی نیز با ارسال نامه ای به فیفا اعلام کرد که باشگاه شهرخودرو مطالبات وی را پرداخت نکرده است تا در نتیجه پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودور بسته شود.

از همین رو دو تن از مدیران باشگاه شهرخودرو شب گذشته برای دیدار با وکیل کوزین راهی دبی شدند تا راه حلی را برای پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی پیدا کنند تا در صورت توافق با وی پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو باز شود و این تیم بتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند.

گفتنی است شهرخودرو فردا در هفته نخست مسابقات لیگ برتر از ساعت 16 در مشهد پذیرای تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز