خبرگزاری کار ایران

ملاک تصمیمات در استقلال محبوبیت مربی‌ها نباشد

واعظی آشتیانی: برگزاری جلسات مدیران سابق به تیم کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۱۶۸

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص علت حضور نیافتنش در جلسه مدیران اسبق توضیحاتی را ارائه کرد.

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال در خصوص علت حضور نیافتنش در جلسه مدیرعاملان سابق استقلال اظهار داشت: شخص فتح اله زاده تماس گرفت و بنده را به این جلسه دعوت کرد اما به دلیل مشغله شخصی که داشتم نتوانستم در این جلسه حضور یابم.

وی ادامه داد: باید قبول کنیم برگزاری چنین جلساتی به باشگاه استقلال کمک می‌کند تا در ادامه راه به موفقیت برسد. مدیران سابق باید هر چند وقت یک بار کنار یکدیگر حضور داشته باشند و در خصوص اتفاقات این باشگاه به بحث و تبادل نظر بپردازند.

وی در مورد اینکه آیا آجرلو می‌تواند در استقلال به موفقیت برسد یا خیر افزود: آجرلو مدیر توانمندی است و تجربه حضور در فوتبال را دارد. من فکر می‌کنم وی بتواند در استقلال شرایط را تغییر دهد البته من گفته‌ام خیلی از نفراتی که اکنون در باشگاه هستند را تغییر دهد و به نوعی تعدیل نیرو انجام دهد زیرا هر مدیری که به استقلال آ‌مده چند نفر را با خود آ‌ورده است و این خوب نیست.

وی درباره اینکه قرار بود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند خاطرنشان کرد: تا زمانی که این دو تیم بر اساس قانون تجارت اداره نشود و سود و زیان آ‌نها مشخص نباشد امکان خصوصی سازی امکان‌پذیر نخواهد بود تنها معیاری که می‌تواند مشخص یک مدیر در این دو مجموعه توانمند بوده حسابرسی قانونی است. تا زمانی که این کار صورت نگیرد محال است این دو باشگاه شرایط خصوصی سازی را دارا باشند هر چند که این اتفاق باید وزدتر اتفاق بیفتد.

وی درخصوص اینکه بیش از این در استقلال مدیرانی به روی کار می آمدند که کارآمدی لازم را نداشتند بیان داشت: ما نه تنها در حوزه باشگاه‌ ها ضعف داریم بلکه در سایر بخش‌ها هم می‌بینیم مدیران هر استان به صورت اصولی انتخاب نمی‌شوند بلکه با فشارهای سیاسی از سوی نمایندگان منصوب می‌شوند این انتخاب ها بر اساس شایستگی نیست ورزش ما از کمبود نیروی اجرایی کارآمد رنج می‌برد

وی در خصوص اینکه قرارداد مجیدی هم با استقلال تمدید شد افزود: امیدوارم ملاک تصمیمات محبوبیت مربی‌ها نباشد اگر قراردادی سه ساله بسته شده باشد باید ابتدا به تصویب هیات مدیره برسد به نظرم باید بیبنیم که در باشگاه چه اتفاقی افتاده است و ملاک چه بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز