خبرگزاری کار ایران

علیرضا دبیر: گرایی با معجزه طلا گرفت / او نذرش را به شهید گمنام ادا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۶۸

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و قهرمان اسبق کشتی آزاد ایران درخصوص اقدام خداپسندانه محمدرضا گرایی صحبت کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اهدای مدال طلا محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی به شهید گمنام گفت: محمدرضا گرایی چند شب پیش با من تماس گرفت و گفت قبل از اعزام به مسابقات جهانی نروژ نذر کردم اگر مدال طلا را کسب کنم به شهید گمنام دفن شده در فدراسیون هدیه کنم.

او ادامه داد: در کشتی مقابل حریف گرجستانی‌اش در یازده ثانیه آخر یاد شهید گمنام افتاد و باخودش گفت نذر من چه شد؟ برایش معجزه رخ داد و توانست نتیجه کشتی که 5 بر یک عقب بود به نفع خود تغییر دهد و پیروز میدان شود. از زمانی که این شهید عزیز 19 ساله در خانه کشتی به خاک سپرده شد خیلی اتفاقات و معجزه‌ها برای کشتی گیران رخ داده اما همه نمی‌گویند، اما محمدرضا این را گفت.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص عملکرد محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی نروژ بیان کرد: محمدرضا سه بار از اول سال تا حالا وزن کم کرده بود و بدنش خسته بود. او با این کسب عنوان قهرمانی واقعا شاهکار کرد. قرعه سختی برای او رقم خورد، هم حریف روسی‌اش که در فینال مقابل او قرار گرفت خوب بود هم حریف گرجستانی‌اش، همچنین کشتی گیر آذربایجانی و ژاپنی هم حریف های قدری بودند و همه‌ی رقبای سخت به او خوردند. بدنش خیلی جواب نمی‌داد اما خداراشکر توانست از سد همه حریفان عبور کند و پیروز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز