خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

دیدار بارسلونا و والنسیا پخش زنده می‌شود/ ناپولی به دنبال حفظ رکورد پیروزهای خود و تداوم صدرنشینی/ آقای خاص باز به یوونتوس رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۲۰

مسابقات فوتبال اروپا در رده باشگاهی عصر امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر انگلیس عصر امروز با دو بازی پیگیری خواهد شد که از ساعت از ساعت 16:30 اورتون در ورزشگاه خانگی خود باید به مصاف وستهام برود و از ساعت 19 نیوکاسل نیز در ورزشگاه خانگی خود مقابل تاتنهام قرار می‌گیرد. این بازی از شبکه ورزش پخش می‌گردد.

لالیگا اسپانیا

در چارچوب هفته نهم لالیگا اسپانیا نیز با 4 دیدار ادامه خواهد یافت که عصر امروز رایووایکانو برابر الچه، سلتاویگو مقابل سویا و ویارئال برابر اوساسونا قرار می‌گیرد. در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 22:30 شاگردان کومان در ورزشگاه نیوکمپ برابر والنسیا قرار خواهند گرفت که این دیدار به صورت زنده از شبکه سه پخش می‌شود.

بوندسلیگا

هفته هشتم بوندسلیگا نیز امروز با انجام 2 بازی به پایان خواهد رسید که از ساعت 19 آگزبورگ در خانه مقابل آرمینیا بیلفلد قرار خواهد گرفت و در مهم ترین بازی این هفته از ساعت 17 بایرلورکوزن در خانه خود مقابل شاگردان ناگلزمان در بایرن مونیخ قرار می‌گیرد که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

سری آ ایتالیا

هفته هشتم سری آ ایتالیا نیز امروز با 6 دیدار پیگیری خواهد شد. از ساعت 14:30 کالیاری در خانه مقابل سامپدوریا قرار خواهد گرفت و از ساعت 16:30 امپولی - آتالانتا، جنوا - ساسولو و اودینزه برابر بولونیا قرار خواهند گرفت. در ساعت 19:30 ناپولی که در هر هفت دیدار قبلی خود به برتری رسیده است به دنبال ان است با برتری برای تورینو علاوه بر حفظ رکورد پیروزهای خود، بتواند صدر جدول را از میلان پس بگیرد. اما ار ساعت 22:15 در حساس ترین بازی این هفته یوونتوس در خانه خود برابر آاس رم قرار خواهد گرفت. این بازی به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

لژیونرها

در چارچوب هفته یازدهم ژوپیلر لیگ بلژیک از ساعت 20 نیز شالرورا که علی قلی زاده وینگر تیم ملی ایران را در اختیار دارد در خانه در بازی حساس به مصاف خنک خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز