خبرگزاری کار ایران

حسین حیدری در گفتگو با ایلنا:

حضور در مس کرمان برای من کابوس شده بود/ برخی تیم ها مشکلات بزرگ تری نسبت شهرخودرو دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۵۵

کاپیتان سابق مس کرمان از شرایط و علل ناکامی این تیم در راه صعود به لیگ برتر گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین حیدری کاپیتان فصل گذشته مس کرمان با نظر رضا مهاجری از مس جدا شد و به شهرخودرو خراسان پیوست تا دوباره شاگرد مهاجری شود و در لیگ بیست و یکم لباس این تیم مشهدی را بر تن کند.

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص علت جدایی خود از مس کرمان گفت: مهم ترین دلیل جدایی من از مس کرمان مشکلات قدیمی بود که در این تیم برای من به وجود آمد و همچنین برخی افراد حضور داشتند که من رو مجبور به ترک این تیم کردند. از طرفی تفکرات من با  کادرفنی جدید مس کرمان هم‌خوانی نداشت و من ترجیح دادم برای حفظ آرامش و شخصیت خودم از تیمی که آن را دوست داشتم جدا شوم و راهی شهرخودرو شوم.

وی افزود: ساله گذشته شرایط خیلی خوبی را داشتیم و با اختلاف زیاد چندین هفته ای متوالی صدرنشین بودیم اما متاسفانه با وجود برخی از افراد و یک سری از مشکلات به یکباره همه چیز بهم خورد و تیمی که مدعی صعود بود از هم پاشید و من هنوز که هنوز است در شوک هستم و حضور در مس برای ما تبدیل به یک کابوس شده بود. اما به نظر خودم مقصر اصلی این اتفاق خود ما بازیکنان بودیم و بهتر است بهانه جویی ها را کنار بگذاریم و اشتباه خود را بپذیریم. 

او درمورد حضور در لیگ برتر و شهرخودرو بیان کرد: خدا را شاکر هستم که تقدیر منی به گونه ای رقم خورد که امسال می‌توانم با لباس شهرخودرو در مسابقات لیگ برتر توپ بزنم. همانگونه که همه می‌دانیم به دلیل مشکلات اقتصادی که وجود دارد بسیاری از تیم های لیگ برتری دچار مشکلات مالی هستند و متاسفانه شهرخودرو نیز درگیر همین موضوع نیز شده است.

مدافع شهرخودرو خاطرنشان کرد: تیم اردو و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و بازیکنان از نظر شرایط جسمانی و هماهنگی با یکدیگر روز به روز درحال بهتر شدن هستند. مشکلات همیشه در همه تیم ها وجود داشته و دارد؛ برخی تیم ها مشکلات بزرگ تری نسبت به ما دارند اما امیدوارم ما بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم و بتوانیم شروع خوبی را در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم و بتوانیم مردم خوب مشهد و طرفداران حقیقی شهرخودرو را خوشحال کنیم.

حیدری در خصوص همکاری مجدد با رضا مهاجری اظهار داشت: کار کردن در کنار رضا مهاجری را دوست دارم. من تجربه همکاری با ایشان را در سال گذشته داشته ام و چیزهای زیادی را از ایشان یاد گرفته ام که به پیشرفت فوتبال ما کمک زیادی کرده است و او همواره مثل یک پدر با شاگردان خود رفتار می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا تجربه کار با مهاجری لذت بخش باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز