خبرگزاری کار ایران

با گردان و سایر گلرهای تیم ذوب آهن رقابت دوستانه‌ای داریم

فرعباسی: در مورد جدایی از تراکتور زمان همه چیز را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۳۰

گلر جدید تیم ذوب آهن در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

حبیب فرعباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش در ذوب آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم بزرگی است که بازی در آن برای هر بازیکنی افتخار است. خوشحالم که به این تیم آمدم و امیدوارم فصل خوبی را داشته باشیم و افتخارات گذشته ذوب‌آهن باز هم  برای تیم تکرار شود و همه ما در تکرار این سربلندی شریک باشیم و برای هواداران عزیز شادی به ارمغان آوریم.

وی در مورد حضور شهاب گردان در ذوب آهن و رقابت با او برای حضور در ترکیب اصلی عنوان کرد: همه گلرهای ذوب‌آهن از جمله خودم، شهاب گردان، پارسا جعفری و سهیل میرلوحی قطعاً برای پیروزی تیم و موفقیت ذوب آهن  تلاش می‌کنیم. ما در کنار رقابت با هم دوستانی صمیمی هستیم و  هدفمان درخشش و موفقیت تیم و خوشحالی مردم اصفهان و هواداران عزیز است و امیدوارم در رقم زدن نتایج خوب در بازی‌ها همه ما سهیم باشیم. هیچ چیز مهمتر از نام ذوب آهن و تیم ذوب آهن نیست و هرکدام از گلرهای ذوب آهن درون دروازه باشد مطمئناً نهایت تلاش خودش را برای موفقیت تیم خواهد کرد.

گلر ذوب آهن در مورد اهدافش در این تیم گفت: ما یک تیم منسجم و واحد هستیم با هدایت سرمربی با تجربه و کاربلدی مثل مهدی تارتار و آقای یزدخواستی مدیر تیم  کادری با دانش از جمله، حسین پاشایی، حسین معمار، صلصالی، جمالی و مربی گلرهای ما حسین اینانلو و سایر افراد زحمتکش تیم که همه ما یک هدف داریم و آن هم  موفقیت تیم ذوب آهن و بازگشت به روزهای خوب است. امیدوارم خودم هم در ذوب آهن موفق باشم و هدفم این است که از این تیم به تیم ملی راه پیدا کنم.

فرعباسی در مورد همکاری با تارتار خاطرنشان کرد: آقای تارتار هم همانطور که گفتم مربی بزرگ و پرتلاشی است و مطمئناً تیم ذوب را به جایگاهی که لایقش است می‌رساند. لازم است همه عوامل دست در دست هم یکدل و سخت تلاش کنند و با حمایت خوب و منسجم باشگاه مثل گذشته و حمایت و همدلی هواداران عزیز و حمایت رسانه‌ها مثل همیشه بتوانیم شرایط خوبی برای تیم در فصل جدید رقم بزنیم.

وی در مورد جدایی خود از تراکتور و اینکه این باشگاه مدعی است قرارداد او با ذوب آهن مشکل دارد گفت: در مورد جدایی از تراکتور و پیوستن به ذوب آهن صحبتی ندارم. گذشت زمان خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد و معلوم می‌شود که چه اتفاقی رخ داده و دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز