خبرگزاری کار ایران

احمد زنده روح در گفتکو با ایلنا:

می‌توانستنم به استقلال یا سپاهان بروم/ اگر خوش شانس‌تر بودیم سهمیه آسیایی می‌گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۰۳

هافبک فجرسپاسی معتقد است این تیم بار دیگر ستاره های بزرگی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احمد زنده روح هافبک بازی ساز گل گهر سیرجان علی رغم پیشنهادات خوبی که داشت تصمیم گرفت قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند اما مدتی بعد از تمدید قرارداد خود با گل گهر مشمول خدمت سربازی شد و مجبور به ترک این تیم شد تا راهی فجرسپاسی شیراز شود.

زنده روح در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص فصلی که با گل گهر پشت سر گذشت بیان کرد:‌احمد زنده روح فصل قبل روزهای خوبی را با گل گهر پشت سر گذاشتم و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. درا ین فصل نیز این تیم بازیکنان خوبی را جذب کرده و خود را نسبت به سال گذشته تقویت کرده و گل گهر را حالا باید یکی از تیم های مدعی لیگ برتر بدانیم. متاسفانع قسمت نبود در این فصل در خدمت این تیم باشم و مجبور شدم از گل گهر جدا شوم. خاطرات خوب و شیرینی با این تیم داشتم و  را در ادامه راه برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: دوست داشتم در گل گهر بمانم و بتوانم آن جایگاهی که حق این تیم بود و سال گذشته نتوانستیم آن را به دست بیاریم را در کنار تیم خوب و جدیدی که در اختیار داشتیم به اهداف خود دست پیدا کنیم. اما خب شرایط طوری رقم خورد که من از این تیم جدا گردم و به فجرسپاسی بیایم. می‌دانم کاری سختی را دارم و باید تلاش کنم تا به خودم و تیم فجرسپاسی بتوانم کمک کنم.

هافبک گل گهر در خصوص تمدید قرارداد با این تیم و در ادامه جدایی از آن گفت: پیشنهاداتی خوبی از استقلال و سپاهان داشتم و صحبت های هم نیز شد و می‌توانستم به یکی از این دو تیم برم ولی بعد از بررسی شرایط تصمیم گرفتم تا در گل گهر بمانم اما من مشمول خدمت سربازی شدم و باید از گل گهر جدا می‌شدم و مجبور شدم به خدمت سربازی بروم. امیدوار هستم این اتفاق در این زمان بتواند به من کمک کند و اتفاقات خوبی را برای من رقم بزند تا بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

زنده روح در مورد شرایط فجر بیان کرد: خدا را شکر فجر شرایط خوبی را دارد و تمرینات خود را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و بچه ها با انگیزه بالای آماده شروع مسابقات لیگ برتر هستند. ما تیم جوانی را در اختیار داریم؛ این تیم به وقت بیشتری نیاز دارد تا بتواند شایستگی‌های خود را به خوبی نشان دهد. فجر بعد از 8 سال دوباره به لیگ برتر آمده استو  امیدوار هستیم از همین هفته اول یک شروع خوبی داشته باشیم  و تیم فجرسپاسی و فوتبال شیراز را به آن جایگاهی که مستحق آن است برسانیم.

وی در مورد کادرفنی فجر سپاسی اظهار داشت: کار با علی اصغر کلانتری و مهرزاد معدنچی افتخار بزرگی است. مهرزاد معدنچی بازیکن بزرگی بوده و سابق حضور در تیم ملی و جام جهانی را در کارنامه دارد و حضور وی در تیم فجر می‌تواند به تمامی بازیکنان کمک کند. آقای کلانتری نیز چندین سال سابقه مربیگری را در کارنامه خود دارد و از مربیان کارکشته و خوب ما است و امیدوار هستم زیر نظر کادر فنی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

هافبک فجرسپاسی در پایان خاطرنشان کرد: سابقه فجرسپاسی نشان داده است تیمی است که بازیکنان مستعدد و بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و فکر میکنم امسال فرصت خوبی برای جوانان این تیم است که خود را به فوتبال ایران ثابت کنند . این تیم بعد از چند سال در لیگ برتر حاضر شده است و امسال کار سختی را در پیش داریم و باید باهوش، پرتلاش و تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز