خبرگزاری کار ایران

همدانی: نیاز تیم یک فوروارد تکنیکی و سرعتی است / آجورلو در مدیریت بحران تبحر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۶۶۹

پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم را سرمربی بسته و مانند پارسال نیست که مشخص نشد چه کسی بازیکنان را جذب کرد.

 به گزارش ایلنا، ستار همدانی واریو پیشکسوت استقلال می‌گوید شرایطی که در حال حاضر برای این تیم ایجاد شده است می‌تواند زمینه ساز موفقیت باشد و هواداران از فرهاد مجیدی انتظار کسب موفقیت را دارند.

وضعیت استقلال پیش از شروع فصل را چطور می‌بینید؟

در استقلال ۳ سال بود که مدیر نبود و در بحث زمین تمرین و اردو‌های آماده سازی هم مشکلات عمده‌ای داشتیم. آجورلو مدیری ورزشی و بسیار باسابقه است و در بحث مدیریت بحران تبحر دارد، استقلال هم که در این سال‌ها کلا در بحران بوده است! امیدوارم مدیر جدید بتواند منابع مالی و اسپانسر‌های قدرتمندی جذب کند و از لحاظ بودجه مشکلی نداشته باشیم.

از نقل و انتقالات راضی هستید؟

نکته مثبت این فصل این است که سرمربی شخصا تیم را بسته و مانند پارسال نیست که مشخص نشد چه کسی بازیکنان را جذب کرد. البته باید ۳، ۲ بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شوند خصوصا یک فوروارد تکنیکی و سرعتی برای جانشینی قایدی و یک بازیساز خوب برای پرکردن جای فرشید اسماعیلی. توقع داریم از ابتدای فصل شروعی پرقدرت داشته باشیم و از همان اول فصل مدعی قهرمانی باشیم و مشکلی پیش نیاید. چند سال است قهرمان لیگ نشده‌ایم و حالا شرایط مهیاست تا جام را کسب کنیم. باید دید در طول فصل و با گذر زمان چه اتفاقاتی می‌افتد.

برنامه بازی‌های تیم را چطور می‌بینید؟

بازی آسانی در لیگ نداریم و بازی‌های فوتبال سخت شده است. حتی تیم‌های بزرگ اروپایی هم در لیگ‌های خود به تیم‌هایی که فکرش را نمی‌کنیم می‌بازند و به مشکل می‌خورند. استقلال در ۴-۳ هفته اول روی کاغذ بازی‌های نسبتا راحتی دارد و می‌توانیم با تلاش خود در چند هفته اول نتایج خوبی کسب کنیم و برای ادامه لیگ روند مناسبی داشته باشیم.

برای تیم شانس موفقیت قائل هستید؟

نباید به گذشته نگاه کنیم و باید رو به جلو پیش برویم. از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران همه چیز و همه کس برای کسب نتایجی خوب آماده است و همه باید از تیم حمایت کنیم. پارسال ۸ هافبک جذب شد، اما وینگر نخریدیم و تیم تعادل و وزن مناسب نداشت. امسال تیم متوازن‌تری داریم و می‌توانیم امیدوارتر باشیم. لیگ بیست و یکم بسیار سخت و سنگین است و مبارزه بین تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر، تراکتور و احتمالا یک تیم که پدیده لیگ شود را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز