خبرگزاری کار ایران

آقای سولسشیر: این منچستر قهرمان نمی‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۶۶۱

شیاطین سرخ در تابستان هزینه زیادی کردند اما به نظر می رسد تیم اوله گونار سولشایر برنامه مشخصی ندارد و در شکست 4-2 شنبه شب هزینه آن را پرداخت!

به گزارش ایلنا، اگر منچستریونایتد می‌خواست به عنوان مدعی قهرمانی جدی گرفته شود، باید به ورزشگاه کینگ پاور می‌رفت و برنده می‌شد.

آن‌ها نه تنها شکست خوردند، بلکه تسلیم حریف شدند و یکی از بدترین عملکردهای خود را در این فصل انجام دادند و این اولین شکست خارج از خانه آن‌ها در لیگ برتر از تاریخ ژانویه 2020 بود.

بنابراین، این شروع ایده آل یک دوره سه هفته‌ای مهم و سخت نبود که سولسشر به شدت به دنبال آن بود. کریستیانو رونالدو به‌عنوان بازیکن فیکس بازی کرد و چه کسی می‌تواند او را سرزنش کند؟ او برای بازی در نمایش‌های بدی مانند این مسابقه به یونایتد بازنگشته است.

با توجه به فرم لسترسیتی، این حداقل روی کاغذ ساده‌ترین بازی در 6 بازی چالش برانگیز پیش روی یونایتد بود. با این حال، پس از آنکه حریف بعدی لیگ، لیورپول، واتفورد را پنج بر صفر شکست داد، یونایتد برابر تیم برندن راجرز شکست خورد.

تیم سولسشیر می‌توانست از این مسابقه برای اظهارنظر مثبت در مورد دلیل‌هایی که آنها را مدعی عنوان قهرمانی نشان می‌دهد، استفاده کند اما براساس عملکرد آنها در بعدازظهر شنبه، آنها امیدی برای به چالش کشیدن تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و چلسی برای کسب مقام قهرمانی در این فصل ندارند.

سولسشیر بعد از گلزنی پاتسون داکا به عنوان چهارمین گل لستر در این مسابقه خجالت زده به نظر می‌رسید و او واقعاً نمی‌توانست از نتیجه نهایی گلایه داشته باشد چون لستر شایسته پیروزی بود.  4-2 برای آنها نتیجه شگفت انگیزی نبود.

اگر سیوهای برجسته داوید دخیا در دروازه نبود، روباه‌ها قبل از اینکه ساعت بازی به دقیقه 80 برسد حریف را پشت سر می‌گذاشتند و برتری را تثبیت می‌کردند. یونایتد از حمله تا دفاع ضعیف بود و باز هم با تکیه بر درخشش فردی برای نتیجه گیری در این بازی مدنظر بود.  آنها استادان سقوط خود بودند، با خطاهای مداوم که یکی پس از دیگری به میزبان خود ارائه می‌کردند.

دو گل تیم میزبان از ضربات ایستگاهی به دست آمد، مشکلی رایج برای تیم سولسشیر و اولین گل آن‌ها از تلاش هولناک برای بازی در خط حمله از اشتباه خط دفاعی یعنی هری مگوایر بود. کاپیتان منچستریونایتد نباید در زمین بازی حضور می‌داشت. او بی اثر به نظر می‌رسید چرا که تنها با یک جلسه تمرین کامل بعداز مصدومیت به این بازی رسیده بود.

او توپ را در همان دقیقه اول از بازی خارج کرد و این ضربه ای برای عملکرد شلخته او بود. محمد صلاح قطعا خوشحال‌ترین فرد از این عملکرد است چرا که او کمتر از یک هفته دیگر باید با این وضعیت مقابل یونایتد بازی کند!

یونایتد برای مقابله با فشار لستر مشکل داشت بنابراین نحوه برنامه ریزی آن‌ها برای برخورد با بهترین بازیکنان اروپایی باید این هفته خواب را از چشمان سولسشیر بگیرد‌. اغلب در هفته‌های گذشته، سرمربی نروژی در مورد بی‌رحمی مهاجمانش صحبت کرده اما آن‌ها مانند واحدی که برنامه منسجم دارند حرکت نمی‌کنند.

جیدون سانچو دوباره ساکت شد، رونالدو نتوانست گل بزند و گل تساوی یونایتد از لحظه درخشش میسون گرینوود حاصل شد. و این اصلی ترین مشکل است. یونایتد فقط برای جبران کاستی‌های خط دفاعی خود به مهارت‌های عالی دخیا در دفع توپ متکی نیست. آن‌ها همچنین روی گرینوود، رونالدو، رشفورد و همکاران خود حساب می‌کنند تا مدعیان کسب عنوان قهرمانی را به طور منظم نشان بدهند تا امتیاز کسب کنند.

باید یک برنامه مشخص، منسجم و عملکردی وجود داشته باشد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که هیچ ساختاری وجود ندارد، همانطور که دو برد اخیر آن‌ها در هفت بازی گذشته این مسأله را تاکید کرده است. آنهفا در تنگنا قرار گرفته‌اند و با روی کار آمدن لیورپول، منچسترسیتی و تاتنهام، دشوار است که ببینیم چگونه می‌توانند از آن خارج شوند.

منبع: گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز