خبرگزاری کار ایران

هشدار رونالدو به سولسشیر: می‌‎خواهم فیکس بازی کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۰۱

ستاره پرتغالی ظاهرا از نیمکت نشینی در منچستریونایتد رضایت ندارد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل اورتون در آخرین حضور خود در لیگ برتر روی نیمکت بازی را شروع کرد که گفته می‌شود همین اتفاق قهرمان ملی پوش پرتغالی را عصبانی کرده است.

در نتیجه، این بازیکن 36 ساله به مربی خود، اوله گونار سولسشیر، اعلام کرد که او تمایلی به استراحت در بازی‌های آینده ندارد، زیرا قبلاً در مورد نیمکت نشینی برای شکست برابر مقابل وستهام چند روز قبل از بازی با اورتون اظهار نارضایتی کرده بود. 

به گزارش سان، رونالدو به سرمربی نروژی هشدار داده که نمی‌خواهد اتفاقات بازی اورتون تکرار شود و می‌خواهد در هر دقیقه از هر بازی در زمان مناسب و در دسترس باشد. این مهاجم که به تازگی 58مین هت تریک خود را در شکست 5 بر صفر لوکزامبورگ با پرتغال ثبت کرده است، هنگامی که سوت پایان بازی در تساوی 1-1 با اورتون به صدا در آمد، بسیار عصبانی بود و بسیاری معتقدند که او نگران افت و خیز اخیر تیمش است.

سولسشیر با تاکید بر اینکه قبل از بازی با اورتون به رونالدو صراحتا اعلام کرده که او استراحت می‌کند، موضع خود را در این زمینه مجدداً تکرار کرد: "من قبل از بازی با او صحبت کردم، بعد از بازی با او صحبت کردم و او آماده بود تا وقتی فراخوانده شد به میدان برود. متأسفانه وقتی ما برنده نمی‌شویم، کریستیانو خوشحال نیست و این طرز تفکری است که شما از هر بازیکنی می‌خواهید. این هیچ مشکلی ندارد."

وقتی صحبت از دیدار روز شنبه منچستریونایتد از لسترسیتی می‌شد، سولسشیر باز هم اصرار داشت که این مهاجم با سابقه نمی‌تواند مدام بازی کند. او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: "ما همه می‌خواهیم کریستیانو را ببینیم زیرا او بی نظیر است. اما واقعیت واضح این است که او نمی‌تواند هر بازی را کامل انجام دهد، این فقط طبیعت فیزیکی است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز