خبرگزاری کار ایران

زارع: کسب مقام چهارم بعد از 54 سال مثل قهرمانی است/ از روز اول همه ناظران می‌گفتند که شماره 14 چقدر بازیکن خوبی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۴۶

مدافع تیم والیبال زنان سایپا گفت: مدت زیادی بود که آرزوی کسب بهترین عنوان مدافع را در والیبال داشتم و هر روز در لیست اسامی امتیازآورترین بازیکنان بودم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ پوران زارع مدافع تیم والیبال زنان سایپا در ارتباطی تلفنی با برنامه جهان ورزش (والیبال) کاری از گروه مسابقات درباره سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: من حدود 14 سال است که به صورت حرفه ای در والیبال بازی می کنم. 9 سال عضو تیم ملی بودم. امسال برای جام باشگاه ها همراه با تیم سایپا بودم. باوجود نبود تیم های کره، ژاپن و چین، سطح مسابقات بسیار خوب بود. بانوان ما توانستند در این مسابقات خوش بدرخشند و برای اولین بار عنوان چهارم آسیا را کسب کردیم. همه بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. من هم در این مسابقات عنوان بهترین مدافع را کسب کردم.

مدافع تیم والیبال سایپا از آرزوی خود برای کسب این عنوان گفت: من آرزوی کسب این عنوان را داشتم. دور از دسترس بود ولی غیرممکن نبود. خدا را شاکرم که این اتفاق رقم خورد. از این موضوع اطلاعی نداشتم  ولی هر روز اسامی امتیازآورترین بازیکنان را به ما اعلام می کردند و من جزء آن بازیکنان بودم. در پست خود همیشه امتیازآورترین بودم. روز آخر یکی از اعضای فدراسیون به من گفت که برای بهترین مدافعی این دوره انتخاب شدم. از روز اول همه ناظران بازی می گفتند که شماره 14 چقدر بازیکن خوبی است. من خیلی خوشحال شدم که به آرزوی خود رسیدم.

پوران زارع با اشاره به خداحافظی خود از تیم ملی اظهار داشت: من چند سالی است که به دلیل مسائل شخصی از تیم ملی دور بودم و امکان حضور در اردو را نداشتم. سال 98 از من خواستند که به اردو رفته و تا جایی که توانستم به تیم کمک کردم. امسال هم شرایطی پیش آمد که امکان کمک به تیم را نداشتم.

بهترین مدافع جام باشگاه های آسیا از استقبال فدراسیون والیبال پس از بازگشت تیم خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از تیم صورت نگرفت. فکر نمی کنم این موضوع انتظار زیادی باشد. به هر حال ما به عنوان نماینده ای از ایران در این رقابت ها حضور داشتیم. من انتظار بیشتری داشتم که مسئولین برای تیمی که در جهان حرفی برای گفتن دارد استقبال بهتری انجام دهند. کسب مقام چهارم بعد از 54 سال مثل قهرمانی است و بازیکنان بسیار برای این موضوع زحمت کشیدند. این خواسته از چنین فدراسیون بزرگی در ایران دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز