خبرگزاری کار ایران

موسوی: دیدار با وزیر ورزش، دختران ملی پوش را دلگرم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۶۰۹

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال از حضور دکتر حمید سجادی در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، پس از حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی بانوان، سیده شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از سید حمید سجادی اظهار داشت: حضور همزمان وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم های ملی آقایان و بانوان نشان از نگاه یکسان دکتر سجادی به این دو تیم داشت. حضور روحیه بخش وزیر ورزش و جوانان نه تنها مایه دلگرمی دختران ملی پوش، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی شد، بلکه این پیام را به تمام بانوان ورزشکار رساند که ایشان به عنوان وزیری از جنس ورزش، ورزش بانوان را نیز جدی گرفته و زمان رشد و بالندگی دختران ایرانی در این عرصه فرا رسیده است.

وی ادامه داد: تشکر خالصانه از وزیر محترم ورزش و جوانان دارم. ابتدا به عنوان مسئول فوتبال بانوان، چرا که برق امید و خوشحالی در چهره ملی پوشان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی مشاهده کردم. ایشان پس از ارائه پیشنهاد کادر فنی و فدراسیون، این موضوع را پذیرفتند که هزینه رفت و برگشت تیم ملی فوتبال بانوان به منظور برگزاری اردوی ١٠ روزه به شارلوای بلژیک را تقبل کنند. باید اشاره کنم در نشستی که رییس فدراسیون فوتبال ایران با رییس باشگاه شارلوا برگزار کردند، مقرر شد تا کلیه هزینه‌های تیم ملی در مدت زمان حضور در کشور بلژیک، توسط باشگاه مربوطه پرداخت شود. دومین تشکر من هم به عنوان یک مادر ایرانی از یک وزیر ورزشی است. این برخوردهای یکسان و مهربانانه باعث می شود دختران ایرانی بدانند وزیر ورزش و جوانان ایران اسلامی نگاهی معنوی و حمایتی نسبت به ورزش حرفه ای بانوان دارد.

موسوی در پایان گفت: بدون شک حمایت های بی دریغ وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال در تداوم نتایج ارزشمند دختران فوتبالیست ایرانی درعرصه بین المللی بسیار مؤثر خواهد بود. امید است بانوان ملی پوش کشورمان که با صعود خود به جام ملت‌های آسیا تاریخ ساز شدند، با توکل به خداوند متعال و حضوری آبرومندانه در این رقابت‌ها پاسخ مناسبی به حسن نظر و اعتماد وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال بدهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز