خبرگزاری کار ایران

آمار فوق العاده سرباز ملوان؛

آقای کلین شیت ایران با آماری بهتر از حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۳۱۶

یکی از ستون‌های اصلی صدرنشینی در لیگ یک و صعود ملوان به لیگ برتر، رضا حیدری، گلر این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال ملوان توانسته علاوه بر مسجل کردن صعودش به لیگ برتر، با صدرنشینی در رقابت‌های لیگ یک و پس گرفتن این جایگاه از مس کرمان، در آستانه قهرمانی مسابقات قرار داشته باشد. 

در کنار قوای هجومی انزلی‌چی‌ها و عملکرد خوبی که در این فصل در خطوط مختلف داشتند، بدون شک یکی از ستون‌های اصلی موفقیت این تیم، رضا حیدری، گلر ملوان است که به عنوان بازیکن سرباز از آرمان گهر به انزلی رفته است و شاگرد مازیار زارع بوده است. 

حیدری آمار فوق العاده‌ای در این فصل از خودش به جا گذاشته و علاوه بر اینکه در ۳۳ بازی تنها ۱۵ گل دریافت کرده است، با ثبت ۲۲ کلین شیت رکورد منحصر به فردی از خودش به جا گذاشته که باعث می‌شود لقب آقای کلین شیت این فصل فوتبال ایران به او اختصاص داده شود. 

در اهمیت کار حیدری همین نکته کافی است که تعداد کلین شیت های حسین حسینی که بهترین آمار را در لیگ برتر در اختیار دارد، ۱۸ کلین شیت از ۳۰ بازی بوده است و حیدری حالا با ۳ بازی بیشتر از حسینی، ۴ کلین شیت هم بیشتر از او انجام داده است. 

این آمار در شرایطی ثبت شده که بعضاً گفته می‌شود بازیکنان سرباز به دلیل اجبار در حضور در یک تیم و دریافتی به مراتب پایین‌تر از بازیکنان معمولی، انگیزه کافی برای درخشش در ترکیب تیمی که برای دوران خدمت خود در آن حضور پیدا کردند را ندارند ولی حیدری با آمار خوب خودش نشان داد همیشه اینگونه نیست. 

حالا ملوان در لیگ برتر اگر قرار باشد از حیدری در ترکیب اصلی خود استفاده کند احتمالا یک گلر مستعد دیگر در سطح اول فوتبال کشور برای فصل بعد معرفی خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز