خبرگزاری کار ایران

محمودزاده: باشگاه ها دیگر نمی توانند بازیکنی را در لیست مازاد قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۲۳۱

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص حضور بازیکنان در ایست فروش توسط باشگاه ها توضیحاتی را ارائه کرد.

فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اینکه آیا باشگاهی می‌تواند در این برهه زمانی بازیکنی را در لیست مازاد قرار دهد، اظهار داشت: لیست مازاد هر باشگاهی باید یک ماه قبل از پایاننقل و انتقالات باشد.

وی ادامه داد: نقل و انتقالات لیگ برتر 16 آبان ماه به پایان می‌رسد و در واقع الان دیگر باشگاه ینمی‌تواند بازیکنی را در لیست مازاد قرار دهد زیرا همانطور که گفتم باید یک ماه قبل از پایان نقل و انتقالات باشد در غیر این صورت باید بازیکن فسخ توافقی انجام دهند یا فسخ یکطرفه.

محمودزاده افزود: فسخ یکطرفه را هم بازیکن می‌تواند انجام بدهد هم باشگاه البته باید با عدله باشد و مسئولیت آن بر عهده خود بازیکن و باشگاه است.

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر خاطرنشان کرد: در لیگ یک هم 19 آبان ماه نقل و انتقالات به پایان می‌رسد و باشگاه‌ها باید تا 19 مهر ماه لیست مازاد خود را مشخص می‌کردند و با این تفاسیر هم در لیگ یک و هم در لیگ برتر، لیست مازاد منتفی است.

محمودزاده بیان داشت: بازیکن و باشگاه تا قبل از شروع فصل، می‌توانند هرکدام با عدله‌ای که دارند، فسخ یکطرفه انجام دهند که مسئولیت آن هم با خودشان است ولی فسخ دوطرفه امکانپذیر است البته آن هم اگر قبل از پایان نقل و انتقالات باشد بازیکن می‌تواند به یک باشگاه جدید برود اما اگر بعد از پایان نقل و انتقالات باشد آن بازیکن باید تا نیم فصل بیرون بنشیند و به تیمی منتقل نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز