خبرگزاری کار ایران

میثم دلخانی: حفظ قهرمانی از کسب قهرمانی سخت تر است/ هدفم طلای پاریس و تداوم قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۱۰۵

ملی پوش فرنگی کار ایران در خصوص درخشش در فینال مسابقات جهانی و شکست حریف گرجستانی‌اش صحبت کرد.

میثم دلخانی قهرمان 25 ساله مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ در گفتگو با ایلنا درخصوص راهیابی به فینال این رقابت ها اظهار داشت: دیدار نیمه نهایی‌ام با کشتی گیر اوکراینی بود که دارنده مدال برنز جهان و همچنین حضور در المپیک توکیو را در کارنامه خود دارد. کشتی بسیار سنگینی را مقابل لنور تمیروف داشتم و از لحاظ فیزیکی خیلی به من فشار آمد. من برای کسب مدال طلا آمده بودم و باید کشتی را می‌بردم و به همین دلیل آنقدر تحت فشار قرارش دادم تا پیروز میدان شدم. 

وی در مورد تکرار این قهرمانی در مسابقات آتی گفت: قدیمی ها می‌گویند حفظ قهرمانی سخت تر از بدست آوردن قهرمانی است. تمام تلاشم را می‌کنم دو از جان مایه می‌گذارم، انشالله سال بعد هم بتوانم قهرمانی‌ را بدست آورم و دل مردم‌مان را شاد کنم.

فرنگی‌کار کشورمان در مورد کار با محمد بنا توضیح داد: محمد بنا معمار کشتی فرنگی‌است، تقریبا 2سال و نیم است که بالای سرمان است ودلسوازنه همراهی‌مان می‌کند.  یک کادر فنی خیلی قوی دارد که شبانه روز برای همه بچه ها زحمت می‌کشند، و فراتر از وظایفشان کنارمان هستند.

دلخانی در مورد المپیک پاریس توضیح داد: قطعا همه ورزشکاران به حضور در المپیک و کسب قهرمانی فکر می‌کنند. من هم از این قضیه مستثنی نیستم و تمام تلاشم را در جهت رسیدن به ین مهم می‌کنم تا انشالله در المپیک پاریس نماینده  شایسته‌ایی برای کشورم باشم و بتوانم افتخار آفرینی کنم.

وی در مورد ثانیه‌های حساس پایانی مسابقه فینال توضیح داد: فینال‌ام فوق الهاده سنگین بود. حریف بسیار قدر و پرتوانی داشتم و باید بگویم خیلی اذیت شدم در کشتی فینال. شرایط خوبی داشتم و طبق صحبت هایی که قبل از مسابقات و حین رقابت ها با آقای سوریان، دکتر دبیر و کادر فنی داشتم باعث انگیزه‌ام چند برابر شود و فراتر از توانم بجنگم تا به مدال طلا جهان دست پیدا کنم.

دلخانی در پایان صحبت هایش گفت: از دکتر موسایی رئیس هییت کشتی استان فارس که واقعا دلسوزانه برایمان زحمت کشیدند، تشکر ویژه دارم. همچنین از تمامی مربیان‌ام که با عشق زحمت می‌کشند و دکتر دبیر رئیس محترم فدراسیون، کادر محترم فنی تشکر می‌کنم که 2سال مارا تحمل کردند. امیدوارم همیشه پرچم عزیز کشورم بالا باشد و دل مردم عزیز‌مان شاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز