خبرگزاری کار ایران

علیرضا جهانبخش: مسیر طولانی در پیش داریم/ می توانستیم کره جنوبی را شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۰۸۰

کاپیتان تیم ملی معتقد است این یک امتیاز می‌تواند به صعود ایران به جام جهانی کمک کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران در پایان بازی با کره جنوبی که با تساوی دو تیم همراه شد در نشتس خبری حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: ما قبل از بازی می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. در این چند روز در ایران برای بازی با کره آماده شدیم. از اول بازی می‌خواستیم با تمام قوا مقابل کره که رقیب سنتی‌ ماست، ظاهر شویم. ما در بازی‌های گذشته بازی‌های خوبی در خانه مقابل کره به نمایش گذاشته بودیم. در نیمه اول کره‌ای‌ها از فاصله بین هافبک‌ها و مهاجمان استفاده کردند اما به مرور ما این مشکل را حل کردیم و در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

وی افزود: به نظر ما با توجه به شانس‌هایی که داشتیم، می‌توانستیم بازی را ببریم ولی در مسیر صعود به جام جهانی، این یک امتیاز هم اهمیت دارد. مسیر طولانی‌ای داریم. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعد بازی‌ بهتری انجام دهیم و امتیازات بیشتری کسب کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

جهانبشخ در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی  اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که به تیم ملی کمک کردم. من همیشه گفتم که پوشیدن لباس تیم‌ملی و بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگی است و آرزوی بچگی من بوده است. حضور حاج‌صفی و انصاری‌فرد به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم قوت قلب است. این مسئولیت بزرگی است که باید بازیکنان را هدایت کنم. این تلاش بازیکنان است و افتخار می‌کنم که در جمع آن‌ها هستم. میکس بازیکنان باتجربه و جوان نسل خوبی برای تیم‌ملی درست کرده و کمک می‌کند که به جام جهانی صعود کنیم. کمک کادر فنی به ما در این مسیر کمک کرده است. به امید خدا در این مسیر تاثیرگذار باشم و عملکرد بهتری چه به عنوان هدایت گر و چه به شخصه داشته باشم. امیدوارم مردم ایران را خوشحال کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز