خبرگزاری کار ایران

سایت کره‌ای: با کوچکترین اشتباه مقابل ایران در "لانه ببر" مجازات می‌شوید!

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۷۹۷

سایت کره‌ای در بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ایران به شاگردان بنتو هشدار داد که باید اشتباهات در خط دفاعی را کنترل کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از ساعت news1، باید تمرکز را افزایش داده و اشتباهات را در خط دفاعی به حداقل برسانید. بنتو خود را برای دیدار با ایران، رهبر خاورمیانه آماده می‌کند. ایران قدرتمندترین حریف در گروه A است و ما باید متفاوت از استراتژی‌ای که در مرحله مقدماتی استفاده کرده‌ایم، بازی کنیم. همانطور که در دور دوم مقدماتی یا در دورهای اول و سوم مرحله مقدماتی، بسیار بعید است که کره بر بازی مسلط باشد و حریف را تسخیر کند. بنابراین، مراقبت بیشتری مورد نیاز است. کره جنوبی پس از ایران (3 برد ، 9 امتیاز) با 2 برد و 1 تساوی (7 امتیاز) در رده دوم گروه A قرار دارد. با این حال، انتظار می رود این بازی یک چالش دشوار باشد.

کره پس از غلبه بر ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2011، در 10 سال گذشته با 2 تساوی و 4 باخت در 6 بازی عقب مانده است. در مجموع دیدارها، تیم ملی کره 31 بار با ایران ملاقات کرده و با 9 برد، 9 تساوی و 13 باخت در رده پایین‌تری قرار دارد. به طور خاص، آنها در 7 بازی خارج از خانه خود در ورزشگاه آزادی، 2 تساوی و 5 باخت داشته و هیچ بردی کسب نکردند. به همین دلیل، بازی در آزادی به عنوان "لانه ببر" بیان می‌‌شود.

پس از شروع مرحله مقدماتی، نکته کلیدی نحوه عملکرد کره جنوبی در خط حمله در هر مسابقه است که در مصاف با عراق (تساوی 0-0)، لبنان (برد 1-0) و سوریه (2- 1 برد) به نوبه خود، عملکرد چندان قوی نداشته است. موضوع این بود که یک تیم تهاجمی با مهارت های سطح بالا مانند سون هیونگ مین (تاتنهام)، هوانگ یو جو (بوردو) و هوانگ هی چان (ولورهمپتون) چقدر می‌تواند به تیمی که در دفاع متراکم بازی می‌کند، گل بزند و تیم ملی نیز در روند آماده شدن برای بازی این مشکل را داشت.

با این حال، ایران که قدرت مشابهی دارد و در خانه خود بازی می‌کند، احتمالاً تاکتیکی برای پیروزی مقابل کره ارائه خواهد کرد. بنابراین، اهمیت برطرف کردن ضعف خط دفاع بیشتر تأکید می‌شود. شمشیر خود را برای گلزنی تیز می‌کنید‌، اما باید در مورد قدرت سپر خود برای محافظت بسیار مراقب باشید.

ایران چند بازیکن دارد که برای تیم های معتبر اروپایی بازی می‌کند، مانند سردار آزمون (زنیت)، مهدی طارمی (پورتو) و علیرضا جهانبخش (فاینورد). این تیمی است که توانایی کافی برای رسیدن به یک گل را بدون از دست دادن یک اشتباه در خط دفاعی حریف دارد. به عنوان مثال، به یاد داریم که لی یونگ پیو در سال 2010 و کیم یونگ کوون در سال 2013 با یک اشتباه مشابه در برابر ایران، گل را به حریف هدیه دادند.

سایت کره‌ای: با کوچکترین اشتباه مقابل ایران در "لانه ببر" مجازات می‌شوید!

برای اینکه دوباره تجربه تلخی را تجربه نکنید، لازم است هنگام ارسال و دریافت پاس در خط دفاعی، تمرکز بالایی داشته باشید. یونگ وو یونگ (السد) و هوانگ این بیوم (روبین کازان)، که آغازگر خط دفاعی خواهند بود، همچنین نیاز به نگهداری دقیق‌تر و قضاوت سریعتر از حد معمول دارند. پیشینه‌ای که محیط ورزشگاه آزادی که در ارتفاع 1273 متری از سطح دریا واقع شده است برای بازیکنان فعلی تیم ملی ناآشناست چون دلیلی بر افزایش تمرکز آنهاست.

در بین اعضای فعلی تیم، فقط هئونگ مون سون، چول هونگ (اولسان) و سونگ گیو کیم (کاشیوا ریسول) بازی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرده‌اند. حتی مدافع کهنه کار کیم یونگ کون (گامبا اوساکا) هیچ تجربه ای در ورزشگاه آزادی ندارد. حتی اگر مشکلات دیدار با ایران به اندازه کافی در ترکیب تیم وجود داشته باشد و حتی اگر آن‌ها خود را برای آن آماده کنند، بازیکنانی که فاقد تجربه عملی هستند ممکن است در طول مسابقه دچار سردرگمی شوند.

آنها نباید فراموش کنند که بازی‌هایی که در ارتفاعاتی مانند ورزشگاه آزادی انجام می‌شوند به دلیل کمبود اکسیژن به راحتی از نظر جسمی خسته می‌شوند و اشتباهات یکی پس از دیگری رخ می‌دهد. کادر مربیگری نیز باید بازیکنان را با در نظر گرفتن این موضوع به زمین روانه کنند. خبر خوب این است که به دلیل کرونا (COVID-19)، حتی یک تماشاگر نمی‌تواند وارد ورزشگاه آزادی شود که می‌تواند صد هزار نفر را در خود جای دهد. با این وجود، شرایط مساعد برای ایران تفاوتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز