خبرگزاری کار ایران

بازی با ایران ساده نیست!

واکنش جالب سایت کره‌ای به تقابل با ایران؛‌ نگرانی بنتو از خط حمله آتشین اسکوچیچ

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۷۸۳

یک سایت کره ای اعتراف کرد ایران با در اختیار داشتن بازیکنان شاخص و بزرگ برترین تیم آسیا است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران در بازی حساس در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی درحالی برابر تیم ملی کره جنوبی قرار خواهد گرفته که کره های تاکنون در تهران موفق نشدند تیم ملی ایران را شکست دهند. 

وب‌سایت THE KOREA HERALD در خصوص بازی حساس تیم ملی کره جنوبی مقابل ایران نوشت: تیم مل کره جنوبی پنجشنبه گذشته موفق شد بانتیجه 2 بر یک برابر سوریه به پیروزی برسد تا شاگردان بنتو در ورزشگاه انسان وا استادیوم جشن بگیرند و خود را آماده دیدار با ایران کنند. 

این پایگاه خبری تاکید کرد: کره جنوبی روز سه شنبه در اولین دیدار خارج از خانه خود در مرحله مقدماتی آسیا برای جام جهانی 2022 به مصاف ایران می رود فارغ از اینکه سرمربی تیم ملی چه می گوید ، بازیکنان کره جنوبی باید بدانند که بازی مقابل ایران یک بازی ساده نخواهد بود. ایران  در رده 22 جهان قرار دارد و با 14 پله بالاتر از کره جنوبی  برترین تیم آسیا است.

ایران همچنین با سه برد پیاپی، پنج گل به ثمر رسانده  و هیچ گلی دریافت نکرده و با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. کره درحالی دو برد و یک تساوی در کارنامه خود دارد که تاکنون در تهران موفق به شکست ایران نشده و از 10 سال است که این تیم برابر ایران پیروز نشده است و کره جنوبی تلاش می‌کند تا برای نخستین بار در تهران برابر ایران به پیروزی برسد آن هم در صورتی که تا کنون 2 تساوی و 5 شکست در آنجا داشته است. 

این سایت نوشت: کره جنوبی علی رغم اینکه در سه بازی قبلی 7 امتیاز گرفته است اما بنتو می‌داند که این بازی با 3 مسابقه دیگر متفاوت خواهد بود زیرا ایران تیم قوی است و بازیکنان بزرگ با مهارت های فوق العاده و بین المللی را در اختیار دارد.کره جنوبی هنوز مجبور نبوده با تیمی با قدرت آتش ایران مقابله کند. سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ ، علیرضا جهانبخش از فاینورد و مهدی طارمی از پورتو همگی مورد توجه مدافعان قرار خواهند گرفت و کره کار سختی را در تهران دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز