خبرگزاری کار ایران

سردار آزمون به دنبال شکستن رکورد علی دایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۶۸۷

سردار آزمون با 2 گل زده برابر کره جنوبی به دنبال رکورد شکنی در این بازی است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران از ساعت 17 امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در چهارمین بازی خود به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت.

در تقابل های ایران مقابل حریف چشم بادامی خود تاکنون 66 گل رد و بدل شده است که سهم هر یک از دو تیم 33 گل زده بوده است. 

این درحالی است که بهترین گلزن این تقابل جذاب علی دایی است که 4 بار موفق شده دروازه کره را باز کند. نکته جالب توجه در این خصوص این است که دایی هر چهار گل خود را مقابل کره را در جام ملتهای آسیا در سال 1996 در بازی که ایران موفق شد با نتیجه 6 بر 2 شکست دهد به ثمر رساند تا به تنهایی برترین گلزن دربی آسیا باشد.

بعد از دایی نیز علی کریمی با 3 گل بهترین گلزن تقابل ایران و کره است. کریمی نیز هر سه گل خود مقابل کره را در جام ملتهای آسیا در سال 2004 در بازی که شاگردان برانکو موفق شدند با نتیجه 4 بر 3 شکست دهند به ثمر رساند.

سردار آزمون نیز با 2 گل زده برترین گلزن دیدار ایران و کره است و تنها بازیکن فعالی است که سابقه گلزنی به کره را در کارنامه خود دارد و حالا آزمون در بازی عصر امروز فرصت دارد تا رکورد خود را بهبود ببخشد و بتواند خود را به عنوان یکی از برترین گلزنان دیدار ایران و کره جنوبی معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز