خبرگزاری کار ایران

امباپه - بنزما: چشم اندازهای هیجان انگیز رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۶۴۶

تماشای این زوج باارزش فرانسوی در حالی که لباس سفید پوشیده‌اند چیزی است که شاید طرفداران فوتبال در سراسر جهان باید به آن عادت کنند.

به گزارش ایلنا، در حالی که فرانسه جام قهرمانی اروپا را عصر یکشنبه در سن سیرو بالای سر برد بعید بود که بسیاری از هواداران رئال مادرید از این موفقیت لذت نبرند.

به هر حال اسپانیا فینالیست شکست خورده بود و با نتیجه 2-1 شکست خورد و لس بلوس اولین تیم تاریخ شد که قهرمان جام جهانی، یورو و لیگ ملت‌های اروپا شده است. این یک امر آهسته بود، اما فردگرایی تیم دیدیه دشان در نهایت برتر از کار جمعی طرف مقابل یعنی شاگردان لوئیس انریکه بود. برای این مثال می‌توان به گل تساوی فرانسه اشاره کرد.

بعد از اینکه میکل اویارزابال اسپانیا را به گل برتری رساند، کریم بنزما در موقعیتی در سمت چپ محوطه جریمه قرار گرفت و فرانسه با ضربه استثنایی او بالاتر از دستان اونای سیمون گل تساوی را تجربه کرد. به همراه این گل، پس از لمس توپ توسط اریک گارسیا روی پاس تئو هرناندز، مهاجم پاری سن ژرمن در موقعیتی ناگهانی قرار گرفت که به نظر می‌رسید او در آفساید بود. بنابراین در حالی که هواداران مادرید از نتیجه نهایی شگفت زده نخواهند شد، با گذشت زمان آن‌ها یک قدم به عقب برمی‌دارند و متوجه می‌شوند که در این پیروزی یک پیروزی دیگر هم نهفته است.

امباپه - بنزما: چشم اندازهای هیجان انگیز رئال مادرید

بهترین مهاجمان فرانسه هر دو قرار است در فصل آینده برای آن‌ها حمله کنند! با توجه به اینکه امباپه با انتقال به سانتیاگو برنابئو در تابستان 2022 از پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد سود می‌برد، پس این دو نفر به طور مرتب با پیراهن‌های سفید کنار هم قرار می‌گیرند.

 آنچه بنزما و امباپه تاکنون به آن اشاره کرده‌اند، تنها بخشی از پتانسیل آن‌هاست.  با همکاری در زمینه تمرین، درک متقابل آن‌ها از یکدیگر می‌تواند بهبود یابد و این برای رقیبان داخلی و اروپایی رئال مادرید مشکل ایجاد می‌کند. بنزما و امباپه ممکن است فقط به صورت پراکنده در اردوهای تیم ملی با هم ارتباط برقرار کنند، اما وقتی آن‌ها این کار را کردند، فرانسه که بیشتر وقت خود را بی ثمر می‌گذراند و سعی می کرد سه بازیکن اصلی خود را درگیر کند، در خط حمله بی نظیر عمل کرده است.

پاس‌های زهردار و پرس اسپانیا باعث شد تا درخشش ستاره مهاجم لس بلوس مانند بازی روز پنجشنبه در تورین مقابل بلژیک دشوار شود. در واقع، آنتوان گریزمان به سختی یک ضربه مناسب را برابر اسپانیا ثبت کرد اما حتی آن هم برای جلوگیری از تصمیم گیری نهایی بنزما و امباپه کافی نبود. بنزما که در این فصل 9 گل و 7 پاس گل با مادرید در لالیگا داشته است، در پاسخ به این سوال که آیا برتری برابر اسپانیا یک شب رویایی بود، پاسخ داد: "در سطح تیمی و شخصی، بله. من واقعاً می‌خواستم با فرانسه جام ببرم اما این کار آسانی نبود. ما قدرت شخصیتی این تیم را نشان دادیم. ما هیچ چیزی برای موفقیت کم نگذاشتیم.”

امباپه - بنزما: چشم اندازهای هیجان انگیز رئال مادرید

اما قدرت شخصیتی که بنزما درباره آن صحبت می‌کند هم فردی بود زیرا او و امباپه رستگاری تیم ملی فرانسه در فینال را تکمیل کردند. بنزما - مسلماً بهترین بازیکن فعلی فوتبال جهان - اخیراً تبعید طولانی و جنجالی از تیم ملی را به پایان رسانده و در بازگشت نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود.

امباپه، در عین حال، در طول یورو 2020 زحمت کشید و با اعتبار بین المللی زیر سوال رفته وارد ایتالیا شد.  ستاره سابق موناکو با دو گل در دو بازی لیگ ملت‌ها را به پایان رساند و با تلاش خود فینال جام جهانی 2018 را با یک قهرمانی به پایان رساند. همانطور که قهرمانش کریستیانو رونالدو به عنوان یک بازیکن بزرگ و سرنوشت ساز در زمین بازی شهرت یافت، بازیکن 22 ساله نیز همین کار را می‌کند. مادرید، در عین حال، هرگز واقعاً موفق به معرفز جایگزین آن فوق ستاره پرتغالی نشده است. این امتحان دیگری از امباپه بود که نشان می‌داد او بیش از حد آماده است.

منبع: گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز