خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: منتقدانم به دنبال سرمربیگری تیم ملی هستند / اگر با 10 برد راضی نیستند، دیگر باید چه کاری انجام بدهم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۶۳

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با کره جنوبی حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ به همراه علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از مصاف با کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر حضور پیدا کرد.

اسکوچیچ در ابتدا درمورد این بازی گفت: بازی خیلی مهمی داریم بعد از بازی با امارات انگیزه داریم و انتظار بازی سختی داریم و برای حریف احترام قائل هستیم و سازمان دهی بالایی دارند. به تیم خودمان باور داریم و با کیفیتی که داریم می توانیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم. جو مثبتی وجود دارد و تمام آمادگی های لازم را برای بازی با کره فراهم کرده ایم.

سرمربی تیم ملی درمورد عملکرد موفقیت آمیزش روی نیمکت تیم ملی با وجود انتقادات گفت: دقیقا نمیدانم که انتظار هواداران چیست فکر می‌کنم که بازی خوبی در آب و هوای سخت مقابل امارات انجام دادیم. فقط جواب درباره انتظارات را با برد در بازی ها می‌دهم. اگر مردم و هوادارانی وجود دارند که با 10 برد متوالی راضی نشدند نمی دانم که دیگر باید چه کاری انجام بدهیم. هدف مشترک همه ما این است که بتوانیم بازی های بهتری از تیم ملی نشان بدهیم و نتایج هم کسب کنیم.

دراگان اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که افکار او فوتبال زیباست یا اینکه به دنبال نتیجه‌گرفتن است، گفت: نمی‍‌‌دانم که چطور باید جواب این سوال را بدهم. اینطور به نظر می‌رسد که بازی را باختیم و چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. در 10 بازی که سرمربی تیم ملی بودم امکان نداشت که 12 برد داشته باشم و سعی کردیم که در همه بازی‌ها برنده باشیم. دوست دارم که تیمم خوب بازی کند و هم برنده باشم. درک می کنم که انتقادات به این دلیل است که شاید برخی می خواهند این جایگاه را به عنوان سرمربی داشته باشند اما باید به این افراد بگویم که زمان خوبی را برای انتقادات انتخاب نکرده‌اند و باید منتظر زمان دیگری باشند.

سرمربی ایران در پاسخ به خبرنگار کره‌ای درباره آنالیز از نقاط قوت و ضعف کره جنوبی گفت: در کنفرانس خبری جای این صحبت‌ها نیست فقط به این اکتفا می‌کنم که بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند و پویایی بالایی دارند ولی ترجیح می دهم که فعلا در این باره بیشتر از این صحبت نکنم.

چه کسی از همه خطرناک تر است؟ او در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار کره‌ای همچنین گفت: سون هیونگ مین به صورت مشخص بازیکن باکیفیتی است که هم گل می زند و هم پاس می دهد و در هر لحظه از بازی می تواند نتیجه را به نفع تیم تغییر بدهد. البته او تنها بازیکن خوب کره جنوبی نیست.

او  در پایان گفت: درخصوص بازی فردا جمله ای که گفتم به تیمم باور دارم و همینطور به کاری که انجام می دهیم. امیدوارم با صحبت هایی که انجام دادم همه را راضی کرده باشم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز