خبرگزاری کار ایران

عبور اسکوچیچ از رکورد مایلی‌کهن و اوفارل

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۱۸۷

سرمربی کروات تیم ملی ایران موفق شد عملکردی قابل اعتنا در دیدارهای اخیر از خود به جا بگذارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران در شرایطی برابر امارات به برتری دست یافت که این دهمین حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی محسوب می‌شد. تیم ملی ایران که در مسیر مقدماتی جام جهانی با مارک ویلموتس به دردسر افتاده بود، بعد از پایان همکاری با این مربی بلژیکی، در ادامه کار را با دراگان اسکوچیچ دنبال کرد و توانست با عبور از عراق و بحرین مجوز حضور در دور نهایی انتخابی را به دست بیاورد. 

آنها در دور نهایی انتخابی جام جهانی نیز با برتری طی سه دیدار اخیر خود، اکنون با 9 امتیاز صدرنشین گروه هستند و فردا در جدالی حساس باید برابر کره جنوبی در استادیوم آزادی قرار گیرند. تیم ملی بعد از برتری مقابل امارات، به دهمین برد پیاپی خود در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ دست یافت تا از این حیث یک رکورد ویژه ثبت شود. 

پیش از این محمد مایلی کهن در دوران سرمربیگری‌اش در تیم ملی طی 13 بازی به 10 برد دست یافته بود و فرانک اوفارل نیز این تعداد پیروزی را در 15 بازی از آن خود کرده بود. اسکوچیچ اما طی 10 بازی که هدایت ایران را برعهده داشت، توانست این رکورد را از آن خود کند و اکنون مهیای جدال با کره جنوبی خواهد شد و باید دید این روند ادامه خواهد داشت؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز