خبرگزاری کار ایران

مدیر پاری سن ژرمن: رئال مادرید باید مجازات شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۸۳۷

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن معتقد است که لوس بلانکوس در تلاش برای جذب کیلیان امباپه، بی احترامی نشان داده است.

به گزارش ایلنا، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بار دیگر درباره شایعات نقل و انتقالات پیرامون کیلیان امباپه و رئال مادرید صحبت کرد و احساس می‌کند غول‌های اسپانیایی به همتای فرانسوی خود احترام نمی‌گذارند.

امباپه قصد داشت پاری سن ژرمن را ترک کند و رئال مادرید در تابستان سعی کرد اورا جذب کند و 200 میلیون یورو هم به پاری سن ژرمن برای جذب این مهاجم جوان پیشنهاد داد اما مورد موافقت باشگاه فرانسوی قرار گرفت.

لئوناردو در رویداد فستیو دلو اسپورت در میلان گفت: "آنها در مادرید آن را رد می‌کنند، اما من فکر می‌کنم رئال مادرید مدت‌هاست برای خرید امباپه [به عنوان بازیکن آزاد] کار می‌کند. دو سال است که آن‌ها علنا درباره امباپه صحبت می کنند؛ این باید مجازات شود. از نظر رئال مادرید من به امباپه بی احترامی می‌بینم. او یک بازیکن معمولی نیست، او یکی از بهترین‌های جهان است. مربی، هیئت مدیره، بازیکنان رئال مادرید در مورد کیلیان صحبت کردند. من فکر می‌کنم این بخشی از برنامه آنهاست. این محترمانه نیست."

لئوناردو همچنین اصرار داشت که باشگاه پاریسی قصد فروش این مهاجم جوان را ندارد، علیرغم اینکه این بازیکن چندین پیشنهاد برای تمدید قرارداد را رد کرده است. لئوناردو تاکید کرد: "ایده ما تمدید قرارداد کیلیان امباپه است. هیچ چیز در برنامه‌های ما تغییر نکرده است. کیلیان یک جواهر است، او برای ما کاملاً عالی است. ما کیلیان، لئو [مسی] و نیمار را هم خواهیم داشت. ما هرگز آینده PSG را بدون امباپه برنامه ریزی نکرده‌ایم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز