خبرگزاری کار ایران

خوزه مورینیو: شرایط رم با اینتر کاملا متفاوت است/ عشق به رم در این شهر در رگ و خون مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۴۰

ژوزه مورینیو تأکید می کند که از زمان حضورش در اینتر از هر نظر تغییر کرده است و می خواهد جام هایی را با رم کسب کند.

به گزارش ایلنا، خوزه مورینیو سرمربی کهنه کار پرتغالی در تابستان سال جاری با عقد قراردادی هدایت آاس رم را بر عهده گرفت تا در این فصل روی نیمکت گرگ‌ها قرار بگیرد.

مورینیو در مصاحبه اخیر خود با مجله Esquire گفت: 

من به عنوان یک گردشگر از رم دیدن کرده بودم ، اما اکنون هر روزم را در میان آثار تاریخی می گذرانم  که واقعاً خاص است. حضور در میلان تجربه متفاوتی داشت ، زیرا هم خانه من و هم محل تمرین اینتر در خارج از شهر بود ، بنابراین فرزندانم در لوگانو به مدرسه می رفتند.

او ادامه داد:

اگر مجبور باشم مکانی را در میلان انتخاب کنم ، بی شک آن سن سیرو خواهد بود ، زیرا آنجا ما تاریخ سازی کردیم و من تماس واقعی خود را با هواداران اینتر داشتم. اما در رم  همه چیز متفاوت است ، من در مرکز شهر زندگی می کنم ، بنابراین این به من کمک می کند تا درک کنم که باشگاه برای این شهر چقدر خاص است. 

 سرمربی سابق اینترمیلان در خصوص این موضوع که چگونه 10 سال پیش با این تیم موفق به کسب سه گانه شد اظهار داشت: 

از هر نظراگر مربی پیشرفت نمی کند ، به این دلیل است که اشتیاق یا ذهنیت خود را برای ادامه یادگیری از دست داده است. سن یا آمادگی جسمانی در این حرفه بی اهمیت است ، شما فقط با تجربه می توانید پیشرفت کنید. وقتی بازنشسته شوم ، وقت دارم که جام های خود را ببینم ، اما اکنون فقط می خواهم به بازی بعدی فکر کنم. من اکنون بیشتر از یک مربی احساس می کنم تا 10 یا حتی 20 سال پیش. 

سرمربی رم گفت:

من برای رم افتخارات بزرگی را رقم می زنم ، زیرا باشگاه با عناوین زندگی می کند و آنها شور و شوق هواداران را دامن می زنند. من بلافاصله متوجه شدم عشق به رم فراتر از غنائم است ، این یک عشق ابدی است ، در خون است و خانوادگی است.با این حال ، ما در حال ساخت پروژه ای برای رسیدن به آنجا هستیم. من از این شور تعجب نکردم ، زیرا دو سال در ایتالیا زندگی و کار کردم ، بارها مقابل رم بازی کردم ، بنابراین فضا غیرقابل انکار است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز