خبرگزاری کار ایران

برنامه امروز مسابقات کشتی‌گیران فرنگی ایران

دلخانی، گرایی و طاهری روی تشک می‌روند / رقابت ساروی و یوسفی برای مدال طلا

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۰۳۳

از ساعاتی دیگر سه نماینده کشورمان در اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت در حالیکه محمد هادی ساروی و علی اکبر یوسفی شانس کسب مدال طلا را پیش رو دارند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که به میزبان شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است، امروز سه نماینده دیگر کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و رامین طاهری هم در وزن 87 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. برنامه مسابقات امروز سه نماینده کشورمان در دور مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ساموئل جونز از آمریکا و دنیز منیکسه از آلمان می رود. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی می گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با میهایل برادو از مولداوی کشتی می گیرد. وی در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلان ورا گارسیا از آمریکا و تورپان بیسلطان اف از دانمارک می رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

همچنین امروز دو نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا روی تشک خواهند رفت. در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی مقابل نیکولوز کاخلاشویلی دارنده مدال نقره اروپا از ایتالیا با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف ساروی در فینال الکس زوکه از مجارستان است.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی با نتیجه 2 بر 1 از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف زورابی گدخوری دارنده مدال برنز اروپا از روسیه می‌رود.

برنامه دقیق رقابت‌های امروز کشتی فرنگی قهرمانی جهان به شرح زیر است:

* ساعت 8 تا 8:15: وزن کشی مجدد اوزان 60، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی

* ساعت 8:15 تا 8:45: وزن کشی اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم کشتی فرنگی

* ساعت 10:30 تا 14:30: مسابقات مقدماتی اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم کشتی فرنگی و شانس مجدد اوزان 60، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی

* ساعت 17 تا 17:45: مسابقات نیمه نهایی اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم کشتی فرنگی

* ساعت 18 تا 20:30: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 60، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی

لازم به ذکر است؛ اختلاف ساعت ایران با نروژ یک ساعت و نیم است به طوری که ساعت 10:30 به وقت نروژ ساعت 12 به وقت ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز