خبرگزاری کار ایران

امیرحسین زارع: قبل از مسابقات جهانی گفتم هیچ حریفی برایم مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۲۲

امیرحسین زارع گفت: قبل از حضور در نروژ گفتم که هیچ حریفی برایم در رقابت های جهانی مهم نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، امیرحسین زارع کشتی گیر ۱۲۵ کیلو کشورمان که در مسابقات جهانی نروژ توانسته بود مدال مدال طلا بگیرد گفت در برنامه ورزش و مردم گفت: همیشه سعی می‌کنم غذا را مفید بخورم البته دست پخت مادرم را بسیار دوست دارم، از او بسیار تشکر می کنم که به من این همه کمک کرد تا بتوانم به اینجا برسم. مربی سازنده من حمید آقاجانی بود که از بچگی با وی بودم البته عموی بنده هم خیلی کمکم کرد کشتی آزاد آمل در این سطح بالا نبود عموی من شرایطی را فراهم کرد که من به شهرهای بزرگ مثلاً تهران بروم تا بتوانم کشتی را به خوبی یاد بگیرم.

وی در خصوص نحوه خوشحالی خود بعد از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی نوروز گفت: در لحظات حساس آنقدر هیجان و خوشحالی دارم که سعی می‌کنم آن را با همه تقسیم کنم و با آنها بتوانم شادی خود را قسمت کنیم تا آنها هم شاد شود قبل از اینکه به مسابقات جهانی بیایم یکی از دوستان خوب من امیرمحمد یزدانی است که با وی هم اتاقی بودم داشتم با او صحبت می‌کردم گفت اگر طلا بگیری چه کار می‌کنی گفتم شاید پشتک وارو بزنم گفت نه این خوب نیست فکر دیگری بکن، گفتم پس با دستم تاج روی سر می‌گذارم و تصمیم گرفتیم این کار را انجام بدهیم. امیدوارم که بتوانم با کمک کادر فنی و تمرینات زیاد سالیان سال در این فرم بمانم و همیشه قهرمان باشم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از المپیک چه کاری برای تمرکز روی حریفان خود انجام داده گفت: بعد از المپیک استراحت کوتاهی کردم بلافاصله به اردو آمدیم، آمادگی از قبل المپیک داشتم و مستقیماً روی نقاط ضعف خود کار و برطرف شان کردم. سعی کردم بعد از جبران اشتباهات مهم بدنم را به سطح آمادگی کامل هم برسانم من قبل از مسابقات جهانی هم گفته بودم که برایم حریف فرقی ندارد و برای طلا به میدان می روم. المپیک میدان بزرگی است. کشتی در مسابقات المپیک مخصوصاً در مسابقه آخر از دستم درآمده بود و نمی دانستم باید چه کار کنم اما در مسابقات جهانی نروژ این مشکلات را برطرف کرده بود و توانست مدال طلا بگیرم مهمترین نقطه ضعفم در المپیک این بود که عجله می کردم ولی در مسابقات جهانی دیگر عجله نکردم و توانستم بر حریف خود مسلط شوم.

امیرحسین زارع در پایان گفت از همه عوامل فدراسیون خصوصاً آقای دبیر تشکر می‌کنم از عوامل خانه کشتی هم که دیده نمی شوند بسیار تشکر می کنم از مردم شهر آمل و خانواده‌ام هم سپاسگزار هستم که همیشه در کنار من بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز