خبرگزاری کار ایران

لاپورتا: فکر می‌کردم مسی برای بارسلونا رایگان بازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۸۹۳

رئیس باشگاه بارسلونا درباره مسی، نیمار، کومان و مسائل مالی صحبت کرده است.

به گزارش ایلنا، خوان لاپورتا اعتراف کرد که امیدوار بود لیونل مسی قبل از انتقال به پاری سن ژرمن خدمات خود را به صورت رایگان به بارسلونا ارائه دهد. قرارداد مسی در نیوکمپ در پایان ماه ژوئن به پایان رسید، هرچند مذاکرات فراتر از آن ادامه یافت و به نظر می‌رسید کاپیتان سابق بارسلونا در این باشگاه باقی می‌ماند، اما در اواخر دورانی چشمگیر باعث شد او نتواند قرارداد جدیدی را با امضا کند. باشگاهی که او تمام دوران حرفه ای خود را در آن گذرانده بود.

"لاپورتا در مورد وضعیت مسی در مصاحبه با RAC1 گفت: "من او را خیلی دوست دارم. اما زمانی فرا می رسد که می بینید همه چیز نمی تواند اتفاق بیفتد و از هر دو طرف ناامیدی وجود داشت. تمایل به ماندن او وجود داشت، اما به دلیل پیشنهادی که داشت تحت فشار بود. او می دانست که اگر نماند به PSG می رود. او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا انتخاب خواهد شد و من می خواهم این بازیکن حفظ شود. همه چیز نشان می دهد که او قبل از ترک بارسلونا پیشنهاد PSG را داشته است. می دانستیم که او پیشنهاد بزرگی دارد."

"وقتی صحبت از تصمیم گیری شد، فکر می کردم بهترین کار را برای بارسلونا انجام می دهم. امیدوار بودم تغییری ایجاد شود و او می گوید که به صورت رایگان بازی می کند، اما ما نمی توانیم از بازیکنی در سطح او انتظار داشته باشیم که این کار را انجام بدهد. ما رابطه بسیار خوبی داریم. من می دانستم که اگر از نظر مالی بهبود یابیم، برای او جبران خواهیم کرد، اما نمی توانیم با دانستن پیشنهادی که او در پاریس داشت، مطالبه کنیم."

لاپورتا در ادامه در مورد مذاکرات قرارداد جاری با سرخی روبرتو صحبت کرد و پیشنهاد کرد که او هنوز می تواند قرارداد خود را در باشگاه تمدید کند. سپس او توجه خود را به رونالد کومان، سرمربی تحت فشار، معطوف کرد و حمایت کمی از او نشان داد. لاپورتا گفت: "او می ماند. وقتی اتفاقاتی افتاد که ما نمی خواستیم، همه ما کمی دلسرد شدیم. با افراد مختلف صحبت کردم به این نتیجه رسیدم که او مستحق کمی حمایت است. او مانند همه ما طرفدار بارسلونا است، او بارسلونا را دوست دارد. او تصمیم گرفت در زمان سختی برای کمک به باشگاه بیاید. من از او پرسیدم که آیا به تیم اعتماد دارد یا خیر و او گفت که او به شدت اعتماد دارد، اما او برای بازیابی بازیکنان مصدوم به زمان نیاز دارد. امیدواریم دمبله (عثمان) بتواند مقابل والنسیا، دیناموکیف یا رئال مادرید بازی کند."

با برنامه ریزی کاتالان‌ها برای بازسازی در نیوکمپ، لاپورتا مشتاق است همان کاری را انجام دهد که رئال مادرید با سانتیاگوبرنابئو انجام داد و در حالی که کارها در حال انجام است در استادیوم یوهان کرایف بازی کند. لاپورتا گفت: "من ایده رفتن به آنجا را دوست دارم. حداکثر یک فصل خواهد بود. دارندگان بلیط فصل بلیط خود را بین آنها چرخانده می شود. گزینه ورزشگاه مونتجویک نیز وجود دارد، اما من یوهان را دوست دارم."

با وجود مشکلات مالی مستند، بارسلونا از حرکت خود برای بازگرداندن نیمار به نیوکمپ پس از جدایی او در سال 2017 استفاده کرده است. لاپورتا گفت: "همانطور که اعداد و ارقام برای ما توضیح داده شد، ما فکر کردیم جایی برای انجام این کار وجود دارد. آنها به ما گفتند که او می خواهد بیاید و نمی تواند آنجا ادامه دهد، زیرا باشگاه را متقاعد کرده است [اجازه دهید او برود]. اما این فوتبال است و هر کسی که بهترین پیشنهاد را بدهد برنده می شود. عدم امضای قرارداد با او چیز خوبی بود، هیچ کمکی نمی‌کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز