خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: از عملکرد امارات شگفت زده شدم / به فکر بازی بعدی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۷۸۶

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد رویارویی با امارات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در رابطه با بازی گفت: بازی خیلی سخت و مهمی بود. با این آب و هوا و شرایط بازی، این مسابقه برای تیم ما آسان نبود. بازیکن هایی که از اروپا به تیم ما پیوسته بودند، زمان کمی برای هماهنگی داشتند. در نیمه اول از نحوه بازی و پرسینگ تیم راضی نبودم. اما با تغییراتی که داشتیم در نیمه دوم بهتر شدیم. تنها یک اشتباه داشتیم که VAR آن را برگرداند. در مسیر خوبی هستیم و برای رسیدن به اتفاقات بزرگتر و در کل با این شرایط بهترین نتیجه را گرفتیم.

دراگان اسکوچیچ در رابطه با کسب ۱۰ پیروزی متوالی و نه امتیازی شدن در گروه گفت: من ۵۳ سال دارم و می‌دانم که نباید با این چیزها خیالم راحت شود. در فوتبال حافظه وجود ندارد. استراحت خواهیم کرد و به بازی بعدی فکر می کنیم. در مقایسه با دوره قبل انتخابی ها شروع بهتری داشتیم؛ ولی نباید به این نتایج دلخوش باشیم.

اسکوچیچ در رابطه با کمک داور ویدیوی گفت: من اگر مجبور به تعویض می شدم باید یا سردار آزمون را خارج می‌کردم یا مهدی طارمی را و این یعنی مجبور بودم یکی از دست هایم را قطع کنم. در ابتدای نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و صاحب مالکیت توپ شدیم و بعد از آن صحنه VAR به روال عادی برگشتیم و موفق شدیم برنده بازی شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز