خبرگزاری کار ایران

آجورلو: به مجیدی اعتماد دارم و اجازه ورود حاشیه به قلمرو استقلال را نمی‌دهم/ جریمه های بازیکنان را بخشیدم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۷۳۷

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:به فرهاد مجیدی اعتماد دارم و قراردادش را تمدید کردم تا کادر فنی با آرامش کار کند.

به گزارش ایلنا، مصطفی آجورلو در حاشیه دیدار مدراین ارشد باشگاه استقلال با بازیکنان این تیم اظهار داشت: همانطور که مجیدی صحبت را شروع کرد، مسئولیت کار فنی بر عهده او است. مهمترین نیاز استقلال یکدلی است. هیچکدام از ما نباید گمان کنیم که منافعی جدا از هم و مستقلی داریم. منافع ما مشترک است. موفقیت تک تک ما در موفقیت تیم است. هواداران چندین سال است که توقع دارند و انتظارات آن‌ها به حق است.

وی افزود: اگر اتحاد تبدیل به اصل شود، اجازه ورود حاشیه به قلمرو استقلال را نمی‌دهیم. همه ما موظف به حمایت از یکدیگر هستیم و باید از هم محافظت کنیم. من همیشه از مجموعه تیمم محافظت می‌کنم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: من به فرهاد مجیدی اعتماد دارم. قراردادش را تمدید کردم تا کادر فنی با آرامش کار کند و هیچ عاملی نتواند ما را به سمت حاشیه ببرد. این اتفاق نشان از اعتماد ما به کادر فنی بود.گابریل پین فرد محترم و با رزومه‌ای است. من باشگاه‌های زیادی مثل رم و یوونتوس را دیده‌ایپم. همگی آن‌ها یک مکتب دارند. خوب است که ما از این فرصت استفاده کنیم تا فوتبال زیبا و دلچسبی را ارائه دهیم. تیم باید در پنج، شش هفته اول به همه نشان دهد مدعی قهرمانی است. با همه توانم از مجیدی حمایت می‌کنم. شرط اول موفقیت باور داشتن است. من به کادرفنی و شما بازیکنان باور دارم. 

آجرولو تصریح کرد:من تاکنون چندان حرف نزدم چون برای حرف زدن نیامده‌ام و می‌خواهم تلاش کنم استقلال به حقش برسد. برای کار جدی و تلاش همه جانبه اینجا هستیم و باید به جای وعده و سخن، تلاش کنیم تا ثمره این تلاش مشخص شود. من ۱۰ روز است که به اینجا آمده‌ام. امروز از کمپ مرحوم حجازی دیدن کردم و دستوراتی جهت بهره‌برداری زودتر از این زمین را صادر کردم.دیروز با برخی مسئولان برای حل مشکل زمین تمرین مذاکره کردم تا این مشکل حل شود و این مذاکرات ادامه دارد. 

وی یادآور شد: بنده مشکلات را می‌دانم. تمام جریمه‌های بازیکنان تیم را هم به مناسبت ماه ربیع می‌بخشیم. این شرایط استقلال مناسب نیست. این باشگاه از من ۱۵ سال بزرگتر است و این شرایطش اصلا منصفانه نیست.تلاش می‌کنیم در آینده نه چندان دور بحث مالی نداشته باشیم و فقط بحثمان کیفیت فنی باشد. 

مدیرعامل استقلال ادامه داد: من حواسم به شما و مشکلاتتان هست و شما هم حواستان به هواداران باشد. توقع دارم با هم بهترین نتایج سال‌های اخیر را کسب کنیم و بالاترین کیفیت را ارائه دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز